Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Prima hoor! Loopt jouwe ook voor de wagen ?
Mandyy schreef:Ga mee met het bericht van Ayla!
Patty, hoe is het met Switch?
Mijn verzorgster deed Max vandaag maar ben na boodschappen doen even langs gereden.
Werd ineens helemaal niet goed: zweten, duizelig, zag alleen maar zwart.. Hele tijd met staleigenaar naast me op grond gezeten.
Pf eng als dat zo ineens op komt zetten.
Jelleee schreef:Oké leuk! Plaats je een keer foto's van het mennen? Ja Willem loopt momenteel in enkelspan. Mickey is met vervroegd pensioen, maar heeft daarvoor altijd voor de wagen gestaan.
LS_fotos schreef:Ik heb n gat in me hoofd
Ayla schreef:Ik ben net nog even langs Sjors gereden, heb 'm even gepoetst en toen mocht hij weer lekker zijn stalletje in. Vanmiddag zijn ze uit het land ontsnapt naar een ander stukje land en natuurlijk is Fleur daar mee begonnen waarna Sjors de rest lekker heeft opgefokt en tijdens het terug zetten nog een paar keer onder het draad door gingEr was iets mis met de stroom maar als het goed is staat dat er nu weer op.
Jelleee schreef:Werkse Ayla!
Patty getsie wat vervelend dat poown nog niet goed loopt. Hou je ons op de hoogte?
Sterkte LS. Met een hersenschudding moet je niet te veel op je mobiel of laptop kijken, of tv. Goed rusten anders hou je schade.