Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
har166 schreef:Die volg ik, maar ik zag dat haar levertijd 2 a 3 weken is, dat komt voor mij nu net te laat.

Ze deden het supergoed. Kiran was heel erg frisjes, nieuw tuig afstellen duurde iets te lang en hij had het gewoon koud. Zo zielig, maar helaas is het even niet anders. Ik hoop dat hun vachtjes snel weer groeien.

Ze komt elke dag naar het hek gelopen als ze me ziet. Eerst was ik een beetje bang dat ze dat deed omdat ze niet lekker in de groep lag (ik had wat stress
) maar in de groep gaat het ook fantastisch.

Hij had er heel veel last van en was duidelijk erg oncomfortabel. OP advies van de dierenarts toch Pramox gegeven en wonder boven wonder was hij diezelfde avond nog maar de helft van het formaat wat hij die ochtend was voordat we hadden ontwormd. Een week later was hij weer helemaal zichzelf. Vanaf vandaag gaan we weer rustig opbouwen en ik ben zo blij dat hij zich weer goed voelt.. 

Zijn er nog meer mensen hier die mee doen?
Arme Pep!
We zouden 2 jaar geleden mee doen toch Kym?

Gelukkig dat de druppeltjes wat hebben geholpen.
Bij ons waren ze al bijna heel de week flink aan het knallen dus de oudejaarsnacht was gelukkig niet extra spannend voor ze.