Ayla schreef:claudiadvx schreef:Qhp zijn niet zo heel duur volgensmij heb daar wel een paar van en nika dekens bevallen tot nu super! 2e hands overgenomen van ayla
NIKA vind ik ook fijne dekens, alleen de regendekens niet. Ik heb nu Amigo en Bucas, pony staat 24/7 buiten. Heb er ook liners bij. Koste me echt een vermogen.. maar dan heb je ook wat.
Bucksinlover: ik denk niet dat jou pony 115 gaat passen.. eerder 135 of misschien nog 125. Kun je heel simpel opmeten.
Hier ook een pony die aan de dunne is door kuilvoer, helaas. Heb ook liever hooi maar ze voeren hier van eigen land en in slowfeeders. Moet er wel bij zeggen dat hij het maar met vlagen heeft.
Wij hebben een goed gedraineerde buitenbak, echt ideaal. Met regen ga ik ook niet buiten staan verpieteren.. motregen/miezer etc nog wel.
Leuke foto's iedereen! Ik lees altijd mee maar weinig tijd om te reageren.
Vanmiddag zal ik haar opmeten, mits ik iets kan vinden om mee te meten.
Mijn pony is wel erg lang aan de dunne nu, maar ik schijn het niet voor elkaar te kunnen krijgen bij de boer om daar wat aan te doen. Doet ie voor zijn eigen ponies ook niet.
Enige wat ie zegt: we mogen ze ook wel een keer weer ontwormen.
Tja.... de mijne wordt geregeld ontwormd dus deze ontlasting heeft daar niks mee te maken.