Echt bang is hij niet, wel een vechter dus van zijn karakter maken we ook zeker gebruik straks voor de wagen.
evelienn28
Geplaatst: 11-02-14 19:38
Ik ga django morgenochtend scheren ben benieuwd of hij net zo braaf is als de vorige keer. en dan maar flink aan de training om z'n buik er af te werken
Klopt, die merrie heeft ook een zeer gevoelig karakter! MAAR is wel het meest oplettende paardje als je ermee aan het werk bent. Zelfs als ze slaapt en ik zet een stap opzij, zal zij meteen ook een staop opzij zetten. Zou een geweldig showmanship paardje zijn
Foss
Geplaatst: 11-02-14 20:16
Ja zo merk je toch de verschillende karakters ik heb altijd super brave hengsten gehad eigenlijk gewoon kinderponys maar nu hebben we een hengst zoals een hengst hoort te zijn en dat is wennen maar ik ben wel super blij met hem en ook trots.
Ik zou eerder aan Annelies haar vos bonte amha merrie denken. Op de nmprs merriekeuring vorig jaar merkte je al dat het een zeer volgzaam paardje is maar op de fotoshoot ging ze dan wel vaak steigeren.
Hier ben ik ook aan het wachten op nieuws over magic zijn vader. Die hengst is bijna 20 jaar. Dus toch wel wat stress hoor. Maar het is letterlijk nu of nooit. Gelukkig is stip zijn moeder in orde. Staat ze nu daar in frankrijk? Had je eens een link doorgemaild met een site waar haar foto op staat.
Was normaal via PB hier op Bokt. Heb je die niet gekregen. Was toen je haar nog zocht en het hier vermeld had, geloof ik.
Tosadog
Geplaatst: 12-02-14 16:14
Oei ja..ik zou zeker niet te lang wachten! Ik heb dat gehad met de vader van Fashion..gelukkig wilden de eigenaren meewerken; die hengst was 27.. een paar weken nadat hij gekeurd was is hij overleden je weet het maar nooit.
Hier heeft Regal al een fijn lijntje; lijkt me zo heerlijk als je nooit hoeft te lijnen om in shape te zijn
Edit: Ik zie je pb nu idd. Ik heb het ooit aangepast zodat ik geen meldingen meer krijg bij PB's en dat tekentje dat er een nieuwe is, had ik ook niet gezien Ik heb blijkbaar wel enkele pb'tjes gemist zo te zien
Ster is nog een ander paar mouwen. Die scheer ik nooit meer tenzij het echt nodig is Die gooit al haar tegengewicht in de strijd. En haar oren... Wat een drama seg... Maar voor de rest op show ook altijd een super meewerkend paardje geweest. Dus ze lijkt inderdaad op haar broer
Als die vader 20 is zou ik inderdaad haasten, je weet maar nooit! Mariska, dan heb jij heeeeeel veel geluk gehad, pfieuw!
Ik ben toch ook benieuwd om Fre haar toekomstige partner nog eens irl te zien op de keuring
stal_HD
Geplaatst: 12-02-14 17:31
Kid mag meedoen. Vanavond even rustig zitten en de aanmelding de deur uit doen. Kan nog net hahaha. Ook vanmorgen/middag geschoren. Het is toonbaar maar mijn opscheer machientje is toe aan een nieuw set mesjes. Hij wil heel slecht scheren. En kid had last van onwelkome schimmel/beestjes dus hij krijgt een was kuurtje. Blij dat hij uit zijn vacht is en dat hij mooi kan herstellen ruim voor de keuring...Je zult maar een week voor tijd scheren..... Ik zal vanavond de beloofde foto's plaatsen.
Das mooi, heb toen met Jagdfalke zo'n gedoe gehad om dat DNA te krijgen, al dat gebel in het Duits en toen hadden ze nog slechte haren opgestuurd zaten niet genoeg wortels aan kon het nog een keer, en pa was toen ook al over de 20.