Dustinlover, ik las trouwens dat jij de nieuwe eigenaar bent van Silverado? Ik verwacht in april een veulentje van hem.
Alec staat nog steeds zo kort in de vacht sinds de BMP keuring. Ik vrees dat zijn kleur niet terug zal zijn tegen dan Die paar lange sprieten vacht die ik moet gaan wegscheren stelt ook niets voor.
Trouwens, stalHD, volgens mij heb jij hier ook een andere naam? Leuk altijd he, die metamorfose van dikke teddybeer naar echt minipaardje?
hahahaha. Ja zal zo proberen. Moet eerst nog even voor het werk bezig.
stal_HD
Geplaatst: 05-03-13 21:56
Nou hier zijn ze dan. Geen beste kwaliteit maar wel een idee hoe ik nu verder kan trainen.... Voor de scheerbeurt. Blij dat hij zijn jasje kwijt is. Maar wat een jeukjes had hij. Bleek dat het niet verkeerd was om te scheren. Nu gelijk behandeld tegen illegalen. Doordat hij steeds aan het krabben/bijten was is het verrekte moeilijk foto's maken hahaha. Daarna had hij nog een leuke boksessie. Maar helaas geen filmpje.
Hij ziet er stoer uit met zijn beenwarmers! Lijkt me een leuke kerel, ik ben benieuwd om hem in het echt te zien. Die illegalen zijn een echte pest... Succes met de strijd!
Nou voor het AMHA is het niet zo leuk. Maar voor het nmprs wel. En moet zeggen ben wel blij hoe hij eruit ziet. Alleen zijn bespiering achter mag wel meer. Het is nog best een kind in bouw. Tussen zijn voorbenen is hij ook best smal nog. En hij is zo leuk. Erg braaf is hij nu.
stal_HD
Geplaatst: 05-03-13 22:17
Hij is te koop. Hij mag alleen pas weg nadat mijn merries drachtig van hem zijn. Natuurlijk als hij ggk gaat worden.
Vind het wel erg jammer dat hij nu te koop is, maar prive situaties heb je nooit in de hand.
Ik heb helaas af moeten melden maar wens iedereen succes!
stal_HD
Geplaatst: 06-03-13 08:45
Chabke. Dat is jammer. Volgende keer dan beter.
annelies nu je het zegt hahhaah. Maar dit keer niet uitgeschoten. Heb bij hem als veulen en jaarling twee keer per ongeluk een stuk uit de voorpluk weg geschoren.
Sabine ja dat dacht ik wel dat je dat zou zeggen. Voor het werken voor de koets is het inderdaad een heel erg leuk maatje.
Aaahaha, komt me bekend voor, ik had het op Alecs eerste show ook voor... Heel voorzichtig aan het scheren, schudt hij met zijn hoofd en HAP een stuk uit zijn voorpluk... Pfffff Gelukkig viel het niet zo op wanneer je zijn haar goedlegde. Altijd spannend als je in de buurt van de manen komt, vind ik!
Doet me eraan denken dat ik eigenlijk nog nieuwe mesjes nodig heb.
Joscaa
Geplaatst: 06-03-13 20:29
Wat een verschil he, zo zonder zijn vacht! Hij is erg knap, bijna net zo groot als Bright, die is 96 cm, dus ook helemaal geen 'mini' eigenlijk! Allech is ook een mooi paardje zeg, knappe pony!!
Bright voor en na:
hij moet alleen nog even wat knapper bijgeschoren, haha