Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
prairiewolf schreef:Nobje, heb al eens de reglementen doorgespit van de mendurance, maar vond dat nogal een kluif. En werd er niet heel veel wijzer van. Ik ken weinig mensen die mendurance doen dus maak even gebruik jou te vragen.
Mag dat? Bij SMW heb je in de marathon naast het je paarden met een goede pols en andere waarden door wegparcours en hindernissen te leiden, ook nog dat je de hindernissen snel en liefst foutloos moet doen. Is er bij de mendurance ook een onderling wedstrijd aspect? Of rijd je vooral het best mogelijke parcours voor je span?
Ulfeino schreef:Antheman: je zult momenteel wel niet veel op Bokt zitten, maar ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.
Op 2 april is mijn vader overleden, 87 na een afnemende gezondheid en na een mooi en goed leven.
Je verstand zegt dat het goed is, maar toch is er die pijn in je hart
Ulfeino schreef:Antheman: respect hoe je overal mee omgaat, heb je ook nog broers en/of zussen om het mee te delen?
Mijn moeder leeft nog, is 85 en dementeren, het is moeilijk en verdrietig om te zien hoe ze steeds meer dingen vergeet, zij zal tzt naar een verzorgingshuis moeten, zoveel te regelen en beslissingen te nemen, gelukkig heb ik 2 zussen waar ik mee kan overleggen, ik woon echter dichtste bij en ben daardoor het vaakste bij haar.
Antheman schreef:Ulfeino schreef:Antheman: respect hoe je overal mee omgaat, heb je ook nog broers en/of zussen om het mee te delen?
Mijn moeder leeft nog, is 85 en dementeren, het is moeilijk en verdrietig om te zien hoe ze steeds meer dingen vergeet, zij zal tzt naar een verzorgingshuis moeten, zoveel te regelen en beslissingen te nemen, gelukkig heb ik 2 zussen waar ik mee kan overleggen, ik woon echter dichtste bij en ben daardoor het vaakste bij haar.
dank je. Helaas ben ik enigst kind. Sterkte met je moeder.
nobje schreef:Vanmorgen maar weer verder met klussen... en dan naar het werk... en hoe ziet jullie dag er uit ?