Iedereen gefeliciteerd met de resultaten! Ben behoorlijk tevreden
Lil 1 E (denk ik) Cinderella 1 C Blossom 1 C Toet 2 B en Tiara een 3e,was ik al een beetje bang voor..zag het witte lintje net in de trailer liggen,helemaal vertrapt
Maar goed,ben huiswaarts gekeerd zonder veulens,die zijn met hun nieuwe baasjes mee...wel fijn dat ik ze kon afleveren met oranje lintje
Voor mensen die foto's zoeken, misschien heb ik ze er wel opstaan ?! Foto's kunnen afgenomen worden.
Deze vond ik vreselijk gaaf!
En beetje trots op het half broertje van mijn merrie!
flyer
Geplaatst: 27-08-11 20:02
Wauw Buckje wat een prachtfoto van Cinderella!!!!
xElienx
Geplaatst: 27-08-11 20:02
wow die foto van cinderella!
__Suzanne__
Geplaatst: 27-08-11 20:03
Mooi!
iMandy
Geplaatst: 27-08-11 20:07
Ik vond het weer heel erg leuk! Wij zijn naar huis gegaan met (van de 3 pony's) 2 oranje en 1 rode rozet. Heb dit keer helaas geen foto's kunnen maken maar volgende keer misschien weer wel.
Mooie foto hierboven!
Meavey
Geplaatst: 27-08-11 20:09
WAUW wat een foto Buckje!
Hier een topochtend, idd alle babes van Anja ook een eerste, en mijn eigen Saphira 1A , en ook Foxy deed het super met 1B , ze moest zelf nog een extra ronde draven tegen de 1A, dus was héél nipt ook net geen 1A. Ik had niet verwacht dat ze boven Cinderella van Anja had komen te lopen, van de pic van Buckje dus. Die liep zo fantastisch! En Saph zat zelfs nog bij de laatste 3 maarja het jongste hummeltje vd keuring kan met haar 5 weken gewoon niet op tegen de ouderen, ze was doodop. Maar was was ik trots. Heel veel complimentjes gehad.
Middag viel wat tegen, Buggy stond in de stermerriereeks laatste met een 2B, ze vonden haar de grof in het midden? En River werd als 2de opgesteld en dat hoop je toch wel op een eerste, maar nee 2A, wat week in de rug en kon wat sterker bewegen. Naja die eerste komen er wel weer daar ben ik van overtuigd.
Larachel
Geplaatst: 27-08-11 20:11
Wauw gavé foto van Cinderella!
Cass en Falke staan lekker op stal met veel eten haha, ben trots op mijn ventjes! Leuke en gezellige dag achter de rug. Cass behaalde een 3A premie, had ik wel vewacht! Falke liet zich goed zien, was wel wat te dik voor zijn doen en kreeg dus een 2A premie.. Op naar volgend jaar weer hoor
Ik ben ook net thuis, ik had nog plannen vanmiddag lekker te gaan mennen maar dat ging even anders. Want.............Heaven kreeg een 1A premie en mocht blijven voor de kampioenschappen . Helaas daar geen kampioen geworden maar wat voelt het gaaf om in die ring mee te lopen. Uiteindelijk ben ik dus net pas thuis en ga ik bankhangen. Stef en Linda bedankt voor jullie hulp, jullie zijn toppertjes
ben eigenlijk ook maar net thuis, eerst even koffie zetten en de verwarming aan, we waren echt kliedernat van die hoosbuien, maar goed joanna moest eerst in de ring, zij haallde een derde premie, wat me wel wat teleurstelde maar goed, het is niet anders, ik zie zelf ook wel dat ze niet heel luxe is , maar in miijn ogen zag ze er perfect uit hoor
pas heel laat in de middag was celine aan de beurt, wie schetst mijn verbazing , nooit verwacht maar ozo welkom, mijn lieve mooie celientje stond op kop met een oranje lintje, apetrots was ik foto's volgen nog
verder iedereen van harte gefeliciteerd met de behaalde premies
Letsdunit
Geplaatst: 27-08-11 20:37
Wel van heel veel regen
flyer
Geplaatst: 27-08-11 20:40
Netjes hoor Jolanda! Heb je ook in het kampioenschap meegelopen? Grappige foto Tamara,Lil heeft daar nog een oranje lintje opgegeten,haar moeder kreeg voor straf een witte
Laatst bijgewerkt door flyer op 27-08-11 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Lauke
Geplaatst: 27-08-11 20:41
ik heb nog wel een heleboel foto's dus misschien ook nog wel een paar paardjes van jullie
haha die regen foto
LadyMadonna
Geplaatst: 27-08-11 20:44
Geweldige foto met die regen' eerst gedouchte, word nu weer een beetje warm. Oh, en ondanks dat ik tig paardjes op m'n voet heb gehad, toch geen blauwe tenen!
Meavey
Geplaatst: 27-08-11 20:51
Oh ik had verwacht dat Celine beter zou scoren als Joanna, ik vind Celine toch wat mooier. Wel top zeg 1A!
Ja dat was de enige echte bui die we hebben gehad maar was ook even heftig, maar voor de rest was het lekker hoor buiten. Ben zelfs wat verbrand.
Celine scoorde ook beter Linda, ik stel voor dat je je bed opzoekt
flyer
Geplaatst: 27-08-11 20:56
stef schreef:
Celine scoorde ook beter Linda, ik stel voor dat je je bed opzoekt
Meavey
Geplaatst: 27-08-11 20:58
Er mist een wel in die zin. Ik vind Celine mooier als Joanna dus had verwacht die WEL beter zou scoren Ik ben Anja eens aan het nadoen en een glas rose genomen, is best zuur.
Letsdunit
Geplaatst: 27-08-11 21:01
Linda je loopt achter op Anja en mij hoor wij hebben al een fles achter onze kiezen, we hebben weer wat te vieren he
flyer
Geplaatst: 27-08-11 21:03
Meavey schreef:
Er mist een wel in die zin. Ik vind Celine mooier als Joanna dus had verwacht die WEL beter zou scoren Ik ben Anja eens aan het nadoen en een glas rose genomen, is best zuur.
Dan heb je de verkeerde Heeft trouwens iemand mijn string gezien?
jolandje
Geplaatst: 27-08-11 21:07
hahaha, jullie zijn moe ik ben ook moe hoor en ondanks de vreselijke stress, die ik echt niet de baas kan, vond ik het tóch een leuke dag, heb weer erg veel leuke mensen gesproken en heel veel mooie paardjes gezien, ik was erg onder de indruk van cinderella, zoiets zou ik ook wel willen fokken ik wil trouwens valerie ook nog even bedanken voor haar hulp
Meavey
Geplaatst: 27-08-11 21:08
Ja helaas heb geen lekkere, vind deze zelfs vieeeeeesssss. Ben je hem kwijt Anja?