Kaisa schreef:Mensen die nog graag een nieuwe advertentie van hun stal of dekhengst willen kunnen trouwens ook bij mij terecht
later...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kaisa schreef:Zaterdag neem ik uiteraard mijn camera weer mee en ik wou eens polsen wie allemaal een kleine fotoshoot wouden van hun hengst? Het is gewoon weer heel simpel, net als andere jaren, paar stand foto's links en een paar stand foto's rechts.
MarijeR schreef:Ik heb 1 groom mee en die brengt Tibbs ook meteen naar huis als ie klaar is. Zelf rijd ik dan met Maaike mee terug naar het noorden. Kan Tibbs gewoon weer de wei op en de rest van de paarden ook. Tis zonder oppas thuis toch even wat meer geregel...
Maar op deze manier is het toch een leuk dagje uit.
melanie_h schreef:MarijeR schreef:Ik heb 1 groom mee en die brengt Tibbs ook meteen naar huis als ie klaar is. Zelf rijd ik dan met Maaike mee terug naar het noorden. Kan Tibbs gewoon weer de wei op en de rest van de paarden ook. Tis zonder oppas thuis toch even wat meer geregel...
Maar op deze manier is het toch een leuk dagje uit.
Dat is wel lekker dan voor Tibs weer. Wel fijn dat je met maaike mee terug kan kun je tenminste nog even wat daarblijven
probabeest schreef:Jij hoort helemaal niet in beeld te komen tenzij je dat latexpakje aan hebtja ik wil ik wil!
hoe moet ik zelf netjes in stand gaan staan zodat ik er goed op kom?
kan ik nl nog ff oefenen