Goh wat leuk, krijg net een brief met een rozet, omdat Hans 5e was bij de liberty. In de brief staat dat de prijs officieel naar een ander is gegaan, maar dat ze me toch graag de rozet op stuurden omdat ze het leuk vonden dat Hans en ik hebben meegedaan. Ik vind dit zeer attent van de organisatie, dus harstikke bedankt!
divigostab
Geplaatst: 16-05-11 14:10
Mariska, mariska....ik weet even niet wie je dan precies bedoelt. Kun je me haar bokt naam geven?
Ik vind het altijd leuk om te lezen dat jullie de shows leuk vinden. Het is ook altijd zoveel werk, maar het maakt veel goed als de mensen tevreden zijn. Nu zitten we weer vlak voor de Extravaganza. Ik heb vandaag het 91e amha paardje ingeschreven!!!! Het zijn er weer enorm veel. De klasses zijn weer mooi gevuld. ik denk dat het weer een gezellige boel gaat worden. Mochten er nog mensen willen aanmelden voor de BBQ op zaterdag avond? Dan even een mailtje naar Claudia.
Groetjes roos
140509
Geplaatst: 22-05-11 21:50
sorry dat ik zo laat foto's erop zet
bij deze mijn pony waar ik de keuring mee liep
chester
halter classes
bij de 30. two-year-olds stallions over 31'' up to 33'' werd hij 2 keer 2e
oh ja ik had je nog voor de keuring via bp gepraat over de keuring en ik dacht al dat het jou pony was en hans maar ik wis het niet zeker anders had ik het wel gevraagt op de keuring
probabeest
Geplaatst: 22-05-11 22:21
Hi, op foto 3 & 5 zie ik mezelf helemaal rechts in beeld staan met een klein stukje flappie