Ik heb vandaag de hele dag bij de paardjes rondgelopen, lekker gemest en de omheining gerepareerd. Pleegkindje heeft gereden en de paardjes staan weer lekker in de wei met schuilstal.
Mijn naam is Tessa 23 jaar oud, woon samen met mijn vriend Ronald, en samen hebben we een zoontje van bijna 3. Alle 3 delen we dezelfde hobby en dat zijn shetlanders. Nu hebben we zelf een huis met een weitje achter het huis, en verder op in de straat ligt nog 2,5 hectare land dat ook in ons eigen bezit is, genoeg ruimte voor onze hobby
Momenteel hebben we de volgende paardjes:
Roesje v/d Bosrand, 2e premie bruin (v. Donald v/d Belschuur) Twilight v.stal Nijend, 2e premie vos (v. Byebye v. Dennehof) Bylight v. stal Nijend, palomino, 2 jaar (v. Urk v/d Pontfortseheide) Cacharelle v/d Vaarhorst, vos, premie, 1 jaar (v. Menthe v/h Keizertje.
Roesje en Twilight zijn dragen van Pinto v/d Olde Maten.
Verder hebben we nog 4 goedgekeurde dekhengsten op stal: Rocker v. stal Uit de Woest , vosbont, 84cm. Pinto v/d Olde Maten, zwartbont, 89 cm. Henri v. hoeve Eelwerd, vos, 101cm Herben v. Stal Geerhof, zwart, 96cm MET ALLE HENGSTEN WORD OOK GEREISD
Roesje en Twilight staan momenteel achter het huis, we hebben 3 van die kleine weitjes, zodat ze mooi bij huis kunnen bevallen en we ze dus in de gaten kunnen houden.
Ze zijn beide over week of 3 aan toe! (hoopt op beter weer!)
booster
Geplaatst: 04-03-10 12:19
Bylight die manen is dat een hengst ruin of merrie?