Gefeliciteerd allemaal ! Ik heb dit jaar helemaal geen veulentjes, wel stil hoor. Namen met een C zijn natuurlijk wel lastig, Elina ik heb je er gisteren al een paar gegeven misschien kun je er iets mee. Als je nou zo'n lekkere drabber hebt die zich niet laat vangen kun je er altijd : Catch me if you can - van maken
Het veulentje is geboren! Gister ochtend rond 11 uur.
ladylisa
Geplaatst: 01-05-09 13:12
gefeliciteeerd. bij ons gaat het nu rustig aan we verwachten 4 veulens dit jaar speeedy is 12 mei uitgeteld heeeft al uiers. rakker is 14 mei uitgeteld heeft beeetje uier roxy 21 mei uitgeteld heeeeft uier snoepie 22 mei uitgeteld 22 mei heeeft beetje uier,
ben heel erg benieuwd wat er uit deze toppers komt;:D dit jaar moeten de namen met een c wordne genoemd we hebben er al veeel
xdniesje en Elina; gefeliciteerd met jullie kanjertjes. Elina, lijkt me toch wel een hele gave naam. Geef je haar toch gewoon een andere roepnaam? Kan het schelen....
Timo is ook knap! Wat een lekker bekkie zit daar op!
Elina wat een prachtig veulen! xdniesje wat is-ie schattig! Gisteren hier ook weer een veulen! Maar ik vond het (net als de rest van nederland denk ik) een beetje deprimerende dag. Dit veulen is ook een merrie. Heb helaas alleen natfoto's!