StalNollie schreef:[ [url=m/KVefbt.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wi6atv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aQKt0q.jpg]Afbeelding[/url] ]
meet brammie
knappe bram!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Linsey1998 schreef:Ahhh knappe bram![]()
Bink leek gister al wat opgeknapt, geef hem nu tijdelijk ook wat supplementen voor vitamine, mineralen en luchtwegproblemen. De komende dagen laat ik hem op rust staan, even aansterken met de nachten op stal en overdag een regendeken op. Woensdag weer even een stukje laten draven kijken of meneer nog hoest. Temperatuur hou ik ook bij maar die is perfect, dus geen enge of gekke ziekte in zoverre je dat kan zeggen. Dus even lekker aankijken en uitzieken.
Vanavond hoop ik Toliene weer voor de sulky te kunnen zetten het is zo nat geweest de afgelopen dagen. Gister even kort gelogeerd maar dat was ook niet alles...
Frummels schreef:Bram is leuk!!
Fijn dat bink alweer wat is opgeknapt. Hopelijk Kun je wat doen met toliene. Hier komt het met bakken naar beneden.. hopelijk is pepper droog onder zijn deken
Patricia: Ah ja zo sneu! Daar ben ik nu ook bang voor. Ben nu onderweg naar huis vanaf werk en dan even warm water meenemen voor lekkere warme slobber en zijn dekentje controleren..
Youri123 schreef:Susanne: als je even alle reacties in alle 3 de facebook groepen leest. Begrijp je echt dat dit geen tips zijn. Maar alleen maar haat.
IngridM schreef:StalNollie; Bram is leuk!
Linsey: fijn dat Bink weer wat opgeknapt is!
Doorgelekte dekens zijn vervelend maar mijn rhino's zin bij de naden ook niet 100% waterdicht. Die van MHS ook niet maar op de rug en billen gelukkig wel goed net als de rhino's.
Youri123 schreef:Susanne: als je even alle reacties in alle 3 de facebook groepen leest. Begrijp je echt dat dit geen tips zijn. Maar alleen maar haat.
Youri123 schreef:Dit is voor iedereen.
Arie moet sowieso elke dag galloperen 10 minuten. Doe ik dit niet gaat die de derde dag in de bak aangekkmen met instappen kijhard galloperen en bokken. En dan gaat die meestal tijdens het poesten al stijgeren. Als ik met Arie een week alleen maar wandel. Gaat die de 7de dag alleen maar naast me draven en me bijten. Ook al loop ik elke dag anderhalf uur. Hij wil gewoon graag werken. Als ik hem vrij geeft doe ik even vrijheidsdresuur. En als ik hem dan terug zet. Gaat die voor de uitgang met ze voeten lopen schrapen en hininkken. Zo van 'haal me eruit ik wil nog wat doen'. Ongeveer 2 maanden geleden moest ik hem elke dag eerst een kwartier longeren met alleen maar gallop. Daarna kon ik nog een half uur doen met hem wat ik wou (stap,draf of gallop) en na die 3 kwartier (bij elkaar opgeteld) was ik moe maar kon hij nog prima door. Hij ging toen ook elke dag met instappen galloperen en bokken. Als ik een bandje met hem sleept. Loopt die zelf al naar het stukje waar de band ligt en gaat daar stil staan. Dat ik de band zo aan de strengen kan bevestigen. En als we dan na een half uurtje klaar zijn. En de band los wil maken van de strenge. Blijft die niet stilstaan. Maar blijft die lopen. Hij wilt niet dat ik hem los maak. Hoe bedoel je dan hij vind het niet leuk?