claudiadvx schreef:Je wilt niet weten wat ik toen al met misty deedmaargoed dat was puur onwetendheid en godzijdank weet ik nu beter.
Gewoon genoeg maffe dingen met je paard uithalen, worden ze lekker makkelijk van

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lillian__ schreef:claudiadvx schreef:Je wilt niet weten wat ik toen al met misty deedmaargoed dat was puur onwetendheid en godzijdank weet ik nu beter.
Gewoon genoeg maffe dingen met je paard uithalen, worden ze lekker makkelijk van
Youri123 schreef:Paarden zo jong al aan het werk zetten. Ben ik ook geen fan van.
Vandaag na een half jaar weer een bandje gesleept. Hij deed of dat die het gister nog gedaan had. Zo trots op hem. Mijn borstuig is wel een beetje te groot heb ik het idee. Het ding wat van het borstuig normaal op de nek hangt. Hangt bij mij helemaal bij het schoftje van het tuig. Kan dit kwaad?
Susanne schreef:Vanmorgen vroeg lekker een rondje buiten gedaan met een veel te enthousiaste ponyWe waren de enige buiten op dat tijdstip denk ik, ben niemand tegen gekomen haha.
[ [url=m/DM0cbj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft er hier iemand toevallig een longeersingel maat shet (met voldoende ringen) waar die vanaf wil? Ik ben op zoek, mijnes is gesneuveld na jaren trouwe dienst.
Youri123 schreef:Susanne: heerlijk zo een ritje. Lekker dat je niemand tegen bent gekomen.
Patricia: ja ik sleep met Arie een bandje in de bak. Is een bandje slepen zwaarder dan een sulky treken? Op een sulky zit toch ook een persoon. Dat is dan toch zwaarder?
Susanne schreef:Vanmorgen vroeg lekker een rondje buiten gedaan met een veel te enthousiaste ponyWe waren de enige buiten op dat tijdstip denk ik, ben niemand tegen gekomen haha.
[ [url=m/DM0cbj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heeft er hier iemand toevallig een longeersingel maat shet (met voldoende ringen) waar die vanaf wil? Ik ben op zoek, mijnes is gesneuveld na jaren trouwe dienst.