[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:35

Heerlijk nog even nagenieten van rijden net <3

Afbeelding

Afbeelding

Die oortjes :)

Mega groot strand !! Die we voor ons zelf hadden.

Ayla

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 14:51

Willem <3 Het strand ziet er super fijn uit.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:19

Willempieeeeee, ik heb een shet gezien vorige week die liep ZZ die heette ook Willem

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 17:41

Ayla het strand was ook heerlijk vandaag, veel van die plassen enzo ook dus lekker er door heen kunnen crossen. De zee helaas durft ie nog steeds niet in :')

Lieselot, Aahhh ja weet je, ik vond Willem eerst zo'n vreselijke naam. Toen zn vorige eigenaar zei dat hij Willem heette dacht ik echt NEEEEEEEE. Maar echt, die naam past bij hem, hij is gewoon een Willem. Nu vind ik het een toffe naam :D

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 18:09

Ziet er uit als een heerlijke rit Suzanne!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:07

Willem is leuk :D Sjors is ook een echte Sjors :)) Vond ik in het begin ook niet zo leuk, wel grappig.

Ik heb lekker getut met Boef vanmiddag, gepoetst, gevlochten en nog een stukje gestapt en gedraafd over de dijk + door de bak gestapt. Hij luisterd steeds beter en ik vind hem steeds leuker worden <3
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:13

Blauw staat hem super goed!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:18

Aahw boef is echt een lieverd <3

Mowgli heet officieel Bali, maar vond die naam echt totaal niet bij hem passen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:24

Bij zwart staan bijna alle kleuren leuk!

Oeh strand heerlijk!!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:31

Zit er lekker uit Suzanne!

Boef is ook leuk beestje om te zien Ayla!

Haha namen, hier hebben ook beide pony's hun originele en die past ook echt bij hen. Vooral Kjàni, en dan vooral zn bijnaam Sjaan, past perfect bij zn domme acties. Vandaag kwam hij weer als een gek aan gerend toen ik terug kwam met Udo. Als een gek rennen,is hij er bijna, flikkert hij op de grond. Opa zei: Pfff, je bent wel knap gek he, dat het slim was wist ik maar zo.... (Voor de niet-Achterhoekers, slim betekend hier erg.)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 19:34

Ach gut haha :(:)

Bij zwart past idd veel.. schimmel ook wel maar vaak staan bepaalde kleuren Boef net iets mooier :))

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:29

Ik ben momenteel bezig met zowel Alex iets te leren als Jorie. Alex moet leren z'n kont opzij te zetten als ik dat wil (moet nu vaak in de stal erg hard drukken om erlangs te kunnen bij hem), dus vandaag even met de zweep vragen door tikken aan de zijkant van zijn kont en dan zelf de voorkant blokkeren. Hij snapte t nog niet helemaal, maar dat gaat wel komen, want ik haal meteen de druk eraf zodra hij het juiste antwoord doet.

En ik doe dit op de oprit, buiten t zicht van Jorie, die dan wel moet leren dat hij niet hoeft staan roepen om zijn vriend, maar dat deze wel weer eens terug komt.
En ik ben van plan om dit dagelijks te gaan doen, totdat beide heren hun dingen hebben geleerd. Alex gaat verder braaf op commando achteruit en naar me toe, maar hij moet ook die kont opzij zetten wanneer t gevraagd wordt. Moet nu elke keer lomp mijn knie in zijn lies doen om antwoord te krijgen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:35

Ik vond/vind het ook een stomme naam maar na die shet die Z liep vind ik m stoer. :')

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:41

NathalietjeB schreef:
lotte wat een mooie foto's en dat tuig is wel heel wauw, en succes in de kliniek

jelle gelukkig ben ik al niet de enige die ook slecht is in parcours vergeten :')

mira lekker wezen grondwerken en wezen vrijheidsdressuren

oneandonly wil milk ook wel leren steigeren en waar heb je een fotoshoot??

haha hier ook voorlopig nog geen plek voor een 2de wagen, zolang ik geen kopers krijg voor mijn veetrailer (echt ik heb nog nooit zoveel afmelders gehad om te komen kijken, of ze vinden het te ver rijden )

michelle ik zag je filmpje op fb super goed

wow ayla hoe groot is boef hij oogt best wel groot, hopelijk houd hij snel op qua bit

patty hopelijk loopt switch weer gauw goed wat een narigheid dat hij weer niet in orde loopt

Zelfde fotoshoot als jou haha :p. In de ochtendgroep dan wel. Ik heb Lady zelf niet leren steigeren, dat is me helaas niet gelukt. Een vriendin is het toen ze nog jong was wel gelukt en sindsdien doet ze het graag(maar absoluut niet zonder commando)

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:47

Net nog eventjes Mowgli gelongeerd met balkjes. Hij vind balkjes lopen best moeilijk, maar vandaag deed hij super z'n best! Ben weer helemaal trots op hem :o

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 20:50

Goed bezig, knappe Mowgli :) Ik vind de naam Bali wel geinig.

En Fenna ook goed bezig :D

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:15

Ik heb de balkjes opgegeven met Alex... Moest elk rondje de balkjes weer goed leggen, omdat hij gewoon niet zijn voeten op wil tillen :+

Ik heb laatst ook weer gesprongen met hem en leuk dat ie dat vond. Hij ging voor een zo hoog mogelijk punt en dan nog ruim erover heen *\o/*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 07:45

Wat goed dat Mowgli zijn best deed :)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:54

Hier is vanavond lady's night, misschien dat ik wel even ga kijken. :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:58

Waar lady's night?

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:00

EJ!

Mijn liefde!! <3
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:03

Schattig. Hier geen EJ in de buurt helaas, al hebben de pony's ook niets nodig (naast een nieuwe deken voor Sjors)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 13:09

Lieve foto's!

Ik twijfel of ik ga. Vind EJ meestal weinig aan, te veel roze en blingbling op alles :') Al hebben ze soms wel leuke dingen hangen!

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 14:58

Leuke foto's LS <3

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 18:11

Nou daar ben ik weer hoor :o Nu eindelijk weer een even vrij na een paar drukke weken.
Dus meteen even mijn bij-leespost op de meest recente berichten :)

Susanne, ziet er netjes uit aan de longe!! En wat een leuke foto's en filmpjes van Willem op buitenrit! Lijkt me echt heerlijk om lekker aan het strand te zitten!
Mandy, aah leuke springfoto!
Blackflag, wat een heerlijke omgeving om in te mennen zeg! :D
Nathalie, Wat vervelend van het scheerapparaat! Heb ook een flinke tijd staan kloten met mijn scheerapparaat, dus weet hoe irritant het is haha! Ook vervelend dat die jagers zo dichtbij komen! Is dat inmiddels al verholpen? Gecondoleerd!
Super goed Ayla!! Gefeliciteerd! :D Ook hele mooie foto's! En super leuk dat Boef het zo goed doet in het tuig! Ben heel benieuwd hoe het straks voor de wagen gaat.
Patty, gave sleutelhanger! Wat balen dat Switch weer niet goed loopt.. Hopelijk gaat het snel weer beter!
Lieselot, gefeliciteerd met het eerste winstpunt! En super lieve foto's van Buck!
Mowgli heeft zo'n lief hoofdje <3
Mira, leuke foto's!

Al weer een aantal wedstrijden met Joep gepland! :D De eerstvolgende zijn op 3 april bij de Haarlemmermeerruiters en de week daarop de onderlinge sgmw in het A'damse bos.
Ik zou ook graag meedoen met de smr wedstrijddag, maar weet niet zeker of dat gaat lukken, omdat de trailerkosten vrij hoog zijn en ik dus niet zo vaak op wedstrijd kan, maar de keren dat ik ga besteed ik atm dan liever aan officiële wedstrijden om echt winstpunten te kunnen rijden..

1,5 week geleden deed ik weer mee met de jeugdmendag bij manege Chardon! Het was wederom super leuk en leerzaam!! Dit keer gaf Bram les bij de marathon ipv Ijsbrand, want IJsbrand reedt zelf met zijn span in de buitenbak met net nieuwe bodem!!

IJsbrand: 'Daar is m'n favoriet weer!' *D :+

Afbeelding
Afbeelding