Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:
sorry voor de vele foto's maar ik ben mijn zadel dankbaar
Leinearthur schreef:Vandaag hea
Er zijn 2(deze keer 3) verzorgstertjes, van 2 shetlandertjes een weiland naast ons.
Die twee pony's zijn een merrie en haar hengsten veulen. Het veulen is nu bijna 8 maanden gok ik.
Maar de verzorgsters zijn dus mega onervaren.
Vandaag gingen ze weer springen met het veulen, aan de lange lijnen. En dit is al de zoveelste keer.
ze trekken ook aan zijn vacht als hij niet stil wilt staan. Of ze gaan er met 3 mensen aan hangen.
Dus toen werd het ons wel genoeg, en toen gingen mijn vriendin en ik op de fiets naar het weiland ernaast.
en toen heb ik hun even verteld dat ze hier beter nog maar even mee kunnen wachten, toen pony lief een jaar of 3 is. Kreeg antwoord van een heel zelfverzekerd meisje(laat ik het maar even zo verwoorden).
uiteindelijk werden we bedankt voor het zeggen, en hebben wij ze veel plezier gewenst met de pony's.
hopelijk laten ze die kleine nu met rust, naja wel grondwerk poetsen en wandelen. Maar hopelijk geen gespring en gelangelijn meer.
_Dotty schreef:briljant zinnetje:
ik wil later miljonair worden.
net als mn vader
hij wil ook miljonair worden
_Dotty schreef:
kijk wat ik nu toch tegenkom.
Rhine_ schreef:Ik kom net van EJ, heb een nieuw setje, maar ze vind hem lelijk
_Dotty schreef:oke breng mij maar weg.
Ik speel samen met vera altijd Howrse.
dat is een paardenspel op internet.
En toen mailde pipo28 naar ons, wij niet weten wie dat is enzo.
Dus nouja leuk blabla heel gemail enzo.
zegt ze vanmiddag:
ik ben vera's moeder.
nou breng mij maar weg ik had nooit gedacht dat haar moeder ook op howrse zou komen, undercover
echt heel grappig.
Hannemarie schreef:Leinearthur schreef:Ik heb het zadeltje hier op de paardenmarkt gekocht
hahaha, oke (:
even voor iedereen
zou je ook de inch van een zadel kunnen berekenen ofzo?