net krantenwijk gelopen met buurjongetje & meisje verder niets gedaan, puf om naar de pony's te gaan heb ik niet. vanavond springles & m'n moeder gaat foto's maken & een vriendin filmen.
Hallo Alweer poosje geleden dat ik hier ben geweest, ben echt druk! Ga dan ook even niet bijlezen want dat is me even te veel Het vanaf pagina 182 bijgelezen Ben zelf ook aan het kijken voor een karretje en valt nog niet mee Vooral niet als je er niet zoveel verstand van hebt Weten jullie misschien iemand dat les geeft in het mennen? En dan iemand die je kent en niet al te duur is ? Ben nu bezig met het laten wennen aan het hoofdstelletje met kleppen en zijn al een poosje bezig met de dubbele lange lijnen. Ze vind het wel leuk alleen als ik erachter ga lopen, gaat ze eerst stil staan omdat ze het zo raar vind dat ik ineens weg ben
MissRoxy volgens mij geeft Dennis hier op bokt ook menlessen, weet ik niet zeker, maar het ziet er wel altijd goed uit bij haar Ik weet ook niet precies waar ze woont.
DeSa dat kijk ik volgens jaar winter wel of dat nodig is Zoja, dan wil IK jou dekentje (alhoewel, hij moet wel 125 hebben, dus weet niet oftie past) NEE ik wil die tijgerprint!
Babette had vanmorgen picknicken op haar "manege". Gingen ze allemaal spelletjes doen op de pony's en ze konden zich ook laten schminken! Kijk waar ze mee aankwam.