Fijn dat je lekker met Mowgli hebt kunnen mennen Miriam

Sunshinedaan: leuke foto's! Jammer dat je verkeerd reed.. werd het georganiseerd door een bekende van je oid, aangezien Fleur geen 1.10 is?
Gewoon uit nieuwsgierigheid.Gefeliciteerd Patty!
Leuk dat je er ook bij bent 30 december Linsey! Wij zijn ook geen concurrentie, Sjors was altijd al bang voor alles wat in de bak staat en geen pion is, maar nu is hij ook bang voor de pionnen dus ik ben blij als ik überhaupt het rondje door kom
Daarnaast heb ik 3 keer mee gereden met de SMR wedstrijddag en ben ik ook 3 keer gediskwalificeerd omdat ik verkeerd reed
Maar ach, het gaat inderdaad om de lol en zolang ik niet van die sulky af vlieg zullen we dat vast hebben. Voor ons is het trouwens ook 2 uur rijden maar wij maken er een kleine vakantie van, Sjors mag uit logeren bij zijn bonte vriend.Susanne: jammer dat de hals toch niet past..
Iemand had het hier laatst toch over boetes? Ik heb nu bijna 3 jaar mijn rijbewijs en 2 weken geleden mijn eerste boete gereden, 122 euro
Ik reed 68 waar ik 50 mocht, omdat ik vast ging gassen aangezien het na het stoplicht 70 werd. Het stoplicht stond op groen maar er stond een flitspaal, zo dom
)

helemaal los naast me blijven en los keren en ook weer terug komen aan het einde (hij zal zn voertje ook maar eens moeten missen)