Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
StalNollie schreef:Suzanne ik ben een handelaar dus als ik zin heb om wat te verkopen doe ik dat van wat er staat en mick is nu de enige voor verkoop. Ondertussen zal hij verder beleerd worden maar ik verwacht het weeknd nieuwe pony(s)
Dus vanwaar die vraagtekens?
Lori schreef:@StalNollie, zag Mick net te koop staan. Gaat het al wat beter met pakken in de weide? Hij is groter dan ik dacht, had 'm 90cm geschat maar is dus over de meter?
Hier hou ik liefst hun vacht, voor de zomer op het punt gestaan om Rio toch te scheren maar uiteindelijk hem geplukt met de hand voor een stuk waardoor die terug zijn warmte kwijt kon.
Quilfa schreef:Lori schreef:@StalNollie, zag Mick net te koop staan. Gaat het al wat beter met pakken in de weide? Hij is groter dan ik dacht, had 'm 90cm geschat maar is dus over de meter?
Hier hou ik liefst hun vacht, voor de zomer op het punt gestaan om Rio toch te scheren maar uiteindelijk hem geplukt met de hand voor een stuk waardoor die terug zijn warmte kwijt kon.
Ja dat is mijn insteek idd ook altijd, maar als ze gek worden van de jeuk is het ook sneu, dus dacht wellicht heeft iemand hier de gouden tip om het te verhelpenwellicht als het zich beperkt tot de hals dat ik hem van voren kan scheren en van achteren zo kan laten!