Mandyy, ik zat jullie nog rijden gisteren!! Ik was toen net klaar en had net de pony terug gebracht.
Indd, Mowgli zijn spulletjes zijn te groot bij te grote peesbeschermers heb je kan dat het schade aanbrengt en ze niet lekker lopen. Dekje maakt volgens mij niet zoveel uit.
Over Sjors. Ik vind die zo onwijs knap nu die helemaal geschoren is.
Nathalie, in sommige gebieden/bossen mogen ze schieten maar als je het erg vervelend vind en twijfeld zou ik bellen naar politie of gemeente oid waar je daar je klacht kan indienen en horen of het op die plek wel mag. Veel doen het verboden namelijk.
Ayla schreef:Ik zou de politie/gemeente bellen.
Hoe is het in Culemborg Lieselot? Zag er nog een aantal op wedstrijdplatform staan, maar volgens mij is dat outdoor. Of startte je nu ookal buiten, nee toch?
Jawel ik starten buiten was het eerste wedstrijd van het jaar dit jaar. Ze hebben alleen een buitenbak, en een vrij kleine binnenbak die gebruiken ze als losrijbaan. De buitenbak was nu erg hobbelig, ieritant daarom was Am in het eerste proefje in protest en heb ik niet heel fijn gereden. 2e proef ging stukken beter. Volgende keer spuiten ze de bak, hij was nu erg droog zijn erg vriendelijke mensen daar. Ik ga er zeker weer starten in April.