Ik had hem toendertijd om bij een d-pony met maat pony/cob maat pony paste op het langste gaatje, maat cob op het kortste gaatje Maar dat had ze bij elk halster Dus ik denk dat het idd per pony verschilt
Anoniem
Geplaatst: 04-01-11 21:19
haha Heey Kailey
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-01-11 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Das wel heel lang...ik moest gewoon naar school dus maar een kwartiertje gewandeld met goof. Heb bij agradi een mooi leren halster gezien voor 16,95!!!
pffff. rijden ging ook niet lekker. er waren trekkers,WHAAAA trekkers, eng he & er waren ladders, WHAAAA ladders, ookal zo eng. en er was een irritant kind wat elke x in de weg reed. nu heb ik het koud.. maar ik heb tenminse ontspanning gehad
Jammer dat het niet lekker ging. Maar je zegt het zo grappig
Doei Lins!
Hannemarie
Geplaatst: 04-01-11 21:55
ja, het was ook wel lollig, maar wel dom dat het niet zo goed ging, maarja lisette en ik hebben ook nog gewisseld, omdat ik dr niet goed in galop kreeg ik had het echt moeten filmen, geniaalheid ten top
komt niet goed nee. net bij de ponys, we moesten nog voeren gingen we met een hark hooi halen
en het lukte lisette maar niet en toen ging ik een beetje doelloos kijken of de sloot mij hield en toen ging ik gaten proberen te maken, maar dat lukte niet waarschijnlijk zit lisette daar nu nog want ze kreeg het hooi maar niet uit de baal