Juditje: Nee, donkerblond Gelukkig is het bij de meeste donderstenen tuig erop en je kan er bijna mee wegrijden, zo makkelijk zijn ze wel (niet dat ik dat van plan was )
Lieselot ik ben echt jaloers op Buck Tis ook zo'n knap paardje! Mag ik vragen waar je die longeersingel vandaan hebt? Die van mij past niet meer
Enne Sasika hij loopt inderdaad lekker met die pessoa Mag ik ook jou vragen waar je die vandaan hebt? Aangezien ik al eerder geplaatst heb dat Boris zo moeilijk ontspant, wil ik het ook graag daarmee proberen, ik kan ze alleen nergens zo klein vinden.
haha ilona was maar grapje hoor daarom staan er ook smiley's in maar was weg van nor???? IS weg van nor!
het is hier echt vies weer beetje jammer.. gister niet geweest naar Diesel. maar hoopte vandaag wel te kunnen. maar ik ga me huisje maar doen.. zaterdag jarig. en me moeder komt morgen me huisje schoon maken
Waarom kun je dan niet Emuline? Je hebt een auto toch, dan valt het wel mee? Natuurlijk is het leuker als het droog is, maar als het regent ga ik ook gerust. Regenbroek aan en gaan.
Huisje doen is ook goed idee, wel minder leuk! Mijn broertje is vandaag jarig, dus ons huis zit straks ook vol.
sasika
Geplaatst: 11-05-10 18:52
Deeiken: Dit pessoatuig past ook een groot paard. Heb alleen flink verkort en alles wat ik over heb even om de andere touwtjes heen gedraaid zeg maar! Maar je zou hem makkelijk zelf kunnen maken! 2 katrollen 3 haakjes een bontje en een hoop touw kom je een end mee!
Zo net op de stalhouderij 3 paarden aan de longe gegooid 1 van die paarden op ik na mijn stage ook ruitermak te maken, maar voorlopig effe alleen een zadeltje, waar die overegins super op reageerd.
Nu ga ik lekker richting rakker. effe kijken wat ik ga doen!
Mag wat kosten ja denk dat het nog goedkoper is om zelf wat te knutselen. Als je er 1 heb zoek wel even de werking op, want je kan namelijk je pony er helemaal mee vastzetten in plaats van ontspannen. Bij rakker zit hij op de foto's redelijk los, maar heeft toch genoeg effect.
Heb ooit ook een passoa willen maken voor Tinkerbell. Alles in huis, maar nooit de motivatie ervoor gehad. Heb er nu maar touw + touwhalster van gemaakt
Haha Dat kan natuurlijk ook altijd nog als het echt niet lukt
Ik heb het voordeel dat als ik iets wil, het moet en zal gebeuren ook (dat kan ook weleens een nadeel zijn. ), maar op die manier heb ik Johnny ook gekocht.