Patricia_86 schreef:[ [url=m/2OYV7y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klaar voor de regen ...
Die zijn er klaar voor. Op hun mooie paddockje.
Lori schreef:Hier is er vanmorgen hooi en stro gebracht, had ik 20 baaltjes stro verwacht en 20hooi.. waren er 64 in totaal. Alles zit nu echt volgepropt. Moet klimmen om aan de voertonnen te kunnen, ze gelukkig nog niet nodig deze maand maar ah als ze maar eten hebben. Iemand anders is 2 baaltjes hooi komen brengen en 2 voordroog om te proberen, mits goed koop ik een aantal voordroog balen en mag die volgend jaar de rest van dat hooi brengen nog
. Ben terug gerust nu op dat vlak, moet er niet aan denken midden de winter zonder te zitten. Het stuk tegels blijft gelukkig ook goed liggen
Lekker hoor zoveel pakjes binnen, dat geeft inderdaad wel een gerust gevoel.
Youri: Heerlijk gereden zo te zien, ik vind het knap dat Arie het zolang volhoudt met wandelen. Wij hebben de veewagen juist verkocht en er een 1,5 paars trailer voor terug gekocht, veel fijner.
Quilfa: Jimmy schoot 3 weken geleden al enorm in zijn vacht en dan staat hij met rijden heel snel te pompen omdat hij zijn warmte niet kwijt kan, hij zweet ook erg slecht dus hij geraakt die warmte bijna niet kwijt.
Zijn vacht is nu ook alweer flink dik en dat merkte ik met rijden gisteren erg goed!
Ik ben ook blij dat ze hier lekker binnen en buiten kunnen staan, in de stal ligt een dik pak vlas zodat ze ook altijd warm en droog kunnen liggen.
Sakvis: Ik merk weinig verschil met het nieuwe schoftje. Maar hij zat ook niet erg vast door het vorige dus dat kan kloppen. Vanmiddag nog wat kleine dingen aanpassen in de balans en dan hangt die goed.