[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:28

Jelleee schreef:
Iris ik kom een keertje jouw kant op met Willem om te rijden!

Jaa super leuk! :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:30

ayla dat is idd misschien wel een idee qua op het dak, kan bankje er gewoon af halen.

fenna anders haal je toch nog een keer voor de zekerheid de naaimachine er over heen, dat je zeker weet dat t sterk aan elkaar zit.
en wat jammer dat t jongetje niet er op ging.

willem aan de longe met bijzet

mandy lekker gesprongen met de ukkies wat een pret, en mac lijkt echt een kolos :oo

blackflag lekker wezen mennen lekker rondje

mowgli misschien verkeerde been uit de wei gestapt vandaag komt vast wel weer goed

oooh oneandonly dat meen je niet dat jij dat was?? en dan zeg je geen eens even hoi haha ik herkende je niet :o hopelijk heb je je niet pijn gedaan je viel zo enorm hard je hoorde echt een harde klap :oo
ik dacht eerst dat je tegen de voorkant van die peugeot van mij was gevallen, omdat je niet liep op te letten _O- _O-

hier poging gedaan tot scheren tot grote ergenis aardig ruzie gehad, met mijn scheermachine qua schroefjes die los trilde....
heb t na 2 uur opgegeven en nu staat milk half bagger geschoren op t land :') van de week maar ff afmaken en een tip die ik kreeg over tape uitproberen..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-03-16 21:32, in het totaal 1 keer bewerkt

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:32

NathalietjeB schreef:
ayla dat is idd misschien wel een idee qua op het dak, kan bankje er gewoon af halen.

fenna anders haal je toch nog een keer voor de zekerheid de naaimachine er over heen, dat je zeker weet dat t sterk aan elkaar zit.
en wat jammer dat t jongetje niet er op ging.

willem aan de longe met bijzet

mandy lekker gesprongen met de ukkies wat een pret, en mac lijkt echt een kolos :oo

blackflag lekker wezen mennen lekker rondje

mowgli misschien verkeerde been uit de wei gestapt vandaag komt vast wel weer goed

oooh oneandonly dat meen je niet dat jij dat was?? en dan zeg je geen eens even hoi haha ik herkende je niet :o hopelijk heb je je niet pijn gedaan je viel zo enorm hard :oo

hier poging gedaan tot scheren tot grote ergenis aardig ruzie gehad, met mijn scheermachine qua schroefjes die los trilde....
heb t na 2 uur opgegeven en nu staat milk half bagger geschoren op t land :') van de week maar ff afmaken en een tip die ik kreeg over tape uitproberen..

Haha ik vond het ergens best grappig, ik keek zo erg naar Milk dat ik viel :p. En dat jij me toen niet herkende maakte het nog leuker :p. Mijn knie is behoorlijk dik maar voor de rest gaat alles gewoon helemaal goed weer!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 21:34

oh gelukkig dat je verder niet heel veel pijn heb opgelopen, je hoorde echt een harde klap op dat asfalt je was daarna ook wel erg vrolijk :') _O- _O-
gewoon weer stug opstappen en door fietsen _O- volgende keer kom je maar ff milk knuffelen, als je weer voor de weide valt _O- _O-

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:17

Yo, ik spring hier weer even in!

Stukje terug gelezen, Sjors helemaal geschoren HEHE! Nu is hij echt superrrrrr knap.

Ik ben zo jalours op Jelle met strand naast de deur…

Een scheerapparaat van 35 euro hoop dat die werkt!

Mira, gecondoleerd!

Dennis, Ik wil wel een shetlander lenen met de indoor dag. :P

2 ponytjes hun ballen kwijt AUW!

Een leuke foto van Willem

Blackflag, een woest hengst! Haha

MDJ hebben ze hem niet op de site ?

Nathalie, ja zeker genoten! Maar mijn korte vakantie was lang zat voor mij! Woensdag in een dis geraakt, mijn hondje heeft me bijzonder genoeg eruit gehaald! Hoe bijzonder zijn dieren, nou ZO!! Jammer van je Iphone ik ga mijne ook zwemles geven, pokkeding werkt amper nog.

Haha Mowglie, dat doet Buck ook!

Mandy, leuke foto van Max hij springt er mooi over!
Jammer dat Bailey al zo hoog moet springen beestje is nog geen eens 2
Magic is echt een geniaal beest! En zoals Jelle zegt, en briljant die zwarte vlek rond ze oog, die had ik nog niet gespot.

Hier zwaar in twijfel over te scheren. Amadeus heeft zo'n jeuk op zijn rug. Er heerst schimmel op stal, paarden zijn al gewassen die het hebben en de rest heeft er geen last van. Alleen Amadeus krapt al een tijdje gelijk op ze rug wanneer de deken af doe, ik kan bij hem niks zien met zijn kleurtje valt het ook niet op. Hij zit mooi in ze haar, en verhaart dus scheren eigenlijk zonde. Schimmel heeft hij denk ik niet, er is niks te zien denk dat het verharen jeukt al deed hij het daarvoor ookal.

Buck heeft nergens last van, die loopt al maanden zonder deken.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:20

lieselotte anders even een vlooienkam door zijn vacht halen? misschien vind je dan wat korstjes

en mijn iphone is weer in leven na hele nacht op de kachel met 23 graden en in een bak rijst, en heb em zelfs nog half uur bestookt met de fohn :') maar zodoende werkt hij weer en ik vraag mij enkel af hoelang hij mee gaat nog

en ja werkt enigsinds maar schroefjes trilde vanmiddag aardig los elke keer, en na 2 uur irriteren was ik er klaar mee :') en milk was ook aardig klaar met mijn irritatie.
ga de rest van de week af maken qua scheer werk

Afbeelding
daarna nog maar even over t strand geracet aan de longeerlijn
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 19-03-16 22:25, in het totaal 1 keer bewerkt

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:25

Haren in de wind!

Nieuwe schroefjes erop doen je hebt kans dat ze lam zijn!
Vlooienkam is niet nodig, als hij luizen zou hebben zie ik ze hij heeft daar weer een fijn kleurtje voor natuurlijk hihi.. Maar schimmel dat zie ik niet. Hoewel hij wel vaak word gewassen de laatste tijd ivm wedstrijden.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:28

ja kreeg al de tip om er van dat witte tape om heen te doen, wat ook moet helpen en anders maar even nieuwe schroefjes halen.
maar zo frustrerend iedere keer de onderkant van t mes los -O-

LS_fotos

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:31

Ik zou nieuwe schroefjes doen, tape kan nooit volledig houden (denk ik) een scheer apparaat voor t lijf trilt te veel en daar moeten gewoon goede schroeven op. Kost niet zoveel trouwens, mijne zijn ook een keer vervangen, zijn euro of 5 (samen).

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:34

maar ff vragen bij macrovet of bij een bouwmarkt kijken of ze die schroefjes hebben

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:34

Haha fijn dat je iPhone het weer doet Nathalie :+
Ik snap je irritatie... Lijkt me inderdaad ook zeer irritant als het steeds los gaat. Milk lekker haar haren in de wind op het strand. Heerlijk!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:38

ja ze moest gewoon even afkoelen ze was t scheren zo zat en ipv dat ze t onderweg naar huis doet, of even op t strand wat 5 minuten van mijn ouders hun huis ligt..
dan liever even op t strand waar ze de ruimte heeft om even los te gaan.

:') en hopelijk blijft hij t voorlopig weer even doen en beland tie niet nog een keer weer es in de sloot door eigen domheid..

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:39

O top daar hebben ze het vast!

Ik ga slapen, zoooo moe van de vakantie helemaal uitgeput. Trusteee

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:43

slaaplekker

OneAndOnlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 22:57

NathalietjeB schreef:
oh gelukkig dat je verder niet heel veel pijn heb opgelopen, je hoorde echt een harde klap op dat asfalt je was daarna ook wel erg vrolijk :') _O- _O-
gewoon weer stug opstappen en door fietsen _O- volgende keer kom je maar ff milk knuffelen, als je weer voor de weide valt _O- _O-

Ja gelukkig maar! Vorige keer was anders(zwaar gekneusde knie met heel veel bloed). Maar dit is goed afgelopen :D . Ja ga ik zeker doen hoor, lieve Milk <3

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:02

Ik zag hele knappe pony's voorbij komen en een knappe kale Milk :D

Balen dat je scheerapparaat 't dankzij de schroefjes niet helemaal naar behoren deed, maar je was gewaarschuwd en hebt niet voor niets zo weinig geld betaald.

Ik heb vandaag meegereden bij het districtkampioenschap Oost in Zoelen, alleen de vaardigheid. Het parcours stond krap maar we reden het basisparcours foutloos en mochten daardoor barrage rijden :D Helaas knalden we er twee ballen af doordat ik te slordig instuurde. Samen met één meisje barrage mogen rijden en zij reed 'm foutloos en werd dus kampioen. Wij tweede en dat betekend reservekampioen, ik ben best wel een beetje heel erg trots <3

Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 23:08

Super netjes gedaan alsnog Ayla! Je mag ook zeker trots zijn als reserve kampioen. Gefeliciteerd!! *\o/*

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 00:34

Reserve kampioen is hartstikke netjes Ayla! Gefeliciteerd :)).

Ik heb een hele gave hanger laten maken van Switch <3.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 00:44

Wat leuk! Zag hem op Facebook volgens mij ook voorbij komen? Wist toen alleen niet dat switch was, snel geweest met scrollen. :P

Ayla, super netjes! Goed van jullie, gefeliciteerd!!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 07:55

Haha wat grappig!

Ayla gefeliciteerd!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 08:07

Ayla super knap van jou en Sjors, ik snap dat je trots bent *\o/*

Schattige hanger van Switch!

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 08:09

Suzan ga ik bed liggen, heb je niks beters te doen ofzo?? Vroeggggg :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 08:41

Ik kan niet uitslapen, nooit gekund ook := Wat doe jij zo vroeg op dan?

Blackflag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:53

Super Ayla! Gefeliciteerd!!!

En super leuke sleutelhanger van Switch kei vet!!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-16 10:54

Ayla gefeliciteerd dat is toch een mooi resultaat om mee thuis te komen.

Patty ja vind em leuk geworden je sleutelhanger.

Hier ook al half 7 vanmorgen wakker en goed verkouden en stem loos :') nu maar aan keel tabletten en thee met honing, en zucht ik wil op ze minst mijn stem terug _O-