Jelleee schreef:Iris ik kom een keertje jouw kant op met Willem om te rijden!
Jaa super leuk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NathalietjeB schreef:ayla dat is idd misschien wel een idee qua op het dak, kan bankje er gewoon af halen.
fenna anders haal je toch nog een keer voor de zekerheid de naaimachine er over heen, dat je zeker weet dat t sterk aan elkaar zit.
en wat jammer dat t jongetje niet er op ging.
willem aan de longe met bijzet
mandy lekker gesprongen met de ukkies wat een pret, en mac lijkt echt een kolos![]()
blackflag lekker wezen mennen lekker rondje
mowgli misschien verkeerde been uit de wei gestapt vandaag komt vast wel weer goed
oooh oneandonly dat meen je niet dat jij dat was?? en dan zeg je geen eens even hoi haha ik herkende je niethopelijk heb je je niet pijn gedaan je viel zo enorm hard
![]()
hier poging gedaan tot scheren tot grote ergenis aardig ruzie gehad, met mijn scheermachine qua schroefjes die los trilde....
heb t na 2 uur opgegeven en nu staat milk half bagger geschoren op t landvan de week maar ff afmaken en een tip die ik kreeg over tape uitproberen..
NathalietjeB schreef:oh gelukkig dat je verder niet heel veel pijn heb opgelopen, je hoorde echt een harde klap op dat asfalt je was daarna ook wel erg vrolijk![]()
![]()
![]()
gewoon weer stug opstappen en door fietsenvolgende keer kom je maar ff milk knuffelen, als je weer voor de weide valt
![]()