Klaar voor de regen ...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Moet klimmen om aan de voertonnen te kunnen, ze gelukkig nog niet nodig deze maand maar ah als ze maar eten hebben. Iemand anders is 2 baaltjes hooi komen brengen en 2 voordroog om te proberen, mits goed koop ik een aantal voordroog balen en mag die volgend jaar de rest van dat hooi brengen nog
. Ben terug gerust nu op dat vlak, moet er niet aan denken midden de winter zonder te zitten. Het stuk tegels blijft gelukkig ook goed liggen

Knappe pony!
Morgen gaat hij trouwens ook gewoon naar buiten hoor. Wellicht wat eerder naar binnen maar dat ligt aan de staleigenaar wat die van het weer vindt.
. Dingen waarbij we anders moeten puzzelen of ze wel in de koffer passen pakken we nu gewoon de pony trailer voor
.
Scheren doe ik volgende maand wel een keer... of niet. Misschien gaat ze deze winter wel weer als bolletje wol door de winter
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... n-besturen
) Lillian__ schreef:ik ben sinds 8 uur bezig met mappen, wie helpt er mee?
Onder het mom van alle kleine beetjes helpen; met deze manier brengen we met z'n alle voor het rode kruis rampgebieden in kaart voordat de ramp begon, alle huizen, wegen, gebouwen, havens ect ect word in kaart gebracht, dit word geverifeerd door andere gebruikers en goed gekeurd. Hiermee is het voor het rode kruis makkelijker om te bepalen hoeveel mensen er met goederen en medische hulp naar een bepaald gebied moet.
https://www.rodekruis.nl/nieuwsbericht/ ... -in-kaart/
Kcinarual schreef:Quilfa; hoe heb je trouwens je hele sulky kaal gekregen? Ik moet steeds al snel de schuurpapiertjes van schuurapparaat vervangen. Nu een stuk of 15 schuurpapiertjes verder en ik ben amper op 3kwart

hij is nogal een sloper dus durf hem doordeweeks geen deken op te doen aangezien hij snachts los op de drafbaan mag (om de kantjes te maaien). Probeer dat liever in de ochtend in t weekend, dan kan ik gedurende de dag even kijken hoe het gaat.