Morgen wordt onze bak omgegooid en eigenlijk zouden we ook naar EJ gaan,maar telkens de dag voordat we zouden gaan zegt m'n moeder weer dat het ineens niet kan
kom net van de pooowns zoveel foto;s gemaakt de oortjes zijn ook uitgeknipt vandaag Ö en ze wilden helemaal niet meer komen toen we de wei in kwamen er is dus wel weer iemand geweest
maarja, ik heb duizenden foto's (beetjeoverdreven, maar het zijn er veel ) en het is hier nogsteeds bloedheet xd
ja, het is echt zo weird er komt nu niemand meer de wei in nooit niet, alleen als ze toestemming hebben en alle spullen in onze stal komen op de grond te liggen zodat je er niet bijkunt als je geen sleutel hebt ik baal
Aisha heeft er een verzorgster bij trouwens, een penny meisje. Die zegt van; ja maar dit halster vind ze fijner! en als ze niet mee wil lopen. Oh ik wacht even ze wil nog niet. Komt ze naar onze eigenpony's toegelopen, vraagt ze of ze ashanti mag poetsen. En of ze met Amanda mag wandelen. nou nee
Ze kan leuke dingen doen met aisha(ook liever niet) maar van de rest blijft ze af!