Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sonjim schreef:Maar met alleen een groot stuk land ben je er helaas nog niet, dat stuk land hebben we maar de stallen ontbreken voor meer dan de huidige 3 paarden en dan kosten ze ook nog voer en hoefsmid en zo, maar dat weet jij ook. Ik zou inderdaad in zo'n geval graag willen dat ik de mogelijkheid had om zielige paarden te redden.
Citaat:Citaat:Laura_horse schreef:
sorry hoor maar eerlijk gezegt vind ik je wel veel te groot voor die pony. en het zadel lijkt me ook niet echt goed liggen..
vooor de rest vind ik de zwarte pony wel mooi lopen
Het zadel ligt ook helemaal niet goed, ze krijgt binnenkort (max. 2 weken) een ander, boomloos zadel (ze heeft geen schoft) maar tot dan moet ik het met dit zadel doen en me behelpen met een staartriem. Voor deze foto's genomen zijn heeft ze overigens een tijd geweigerd om een deftige volte te lopen met als gevolg dat ze een eindje door de bak heeft zitten crossen waardoor d'r zadel nog slechter ligt dan gewoonlijk.
@Sappos: omdat ik niet het gevoel heb dat ze moeite heeft om me te dragen, en ze anders toch maar in de wei of op stal veel te dik staat te worden en nooit buiten komt. Ik rij d'r ook maximum 3 keer in de week een uurtje, meestal 2x en ze hoeft nooit echt zwaar te werken.
Citaat:maar tot dan moet ik het met dit zadel doen en me behelpen met een staartriem
Tieneke schreef:Jongens, het is nu wel niet de bedoeling om andere topics hier te bespreken. Hier zeggen hoe dom mensen zijn, is een beetje flauw. Als je iemand meer wilt leren over feiten en fabels, moet je mensen niet als 'dom' gaan bestempelen. Niemand is dom, hoogstens onwetend. Als je wat over anderen te zeggen hebt, doe je dat in die topics zelf, niet hier.