Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kimmej schreef:Een foto van jouw MM's Rock that Jazz Strazz kan je al bekijken in de krant van gisteren overigens![]()
![]()
Maakt je vast niet minder nieuwsgierig, of wel?
//edit: Oh, en heel toevallig ook eentje van die andere MM's........................
Tosadog schreef:Kimmej schreef:Een foto van jouw MM's Rock that Jazz Strazz kan je al bekijken in de krant van gisteren overigens![]()
![]()
Maakt je vast niet minder nieuwsgierig, of wel?
//edit: Oh, en heel toevallig ook eentje van die andere MM's........................
En WAAR kan ik die bekijken???? Nu ben ik ZOOOOOnieuwsgierig!!

mvdbijl schreef:ik vind het juist ook wel mooi staan maar wist nu dus niet goed wat de bedoeling is?
het zou leuk zijn om daar bv een clinic over te hebben bv icm met toiletteren?
ik ben een tijdje blijven kijken en zag zoveel manieren, plukjes gras in de broek, met iets geluid maken, wist ook niet goed wat wel of niet mag. lijkt me interessant!
linda2008 schreef:Kim kim kim.... Lukt het?![]()
Manon_S schreef:Ik denk dat veel paarden uit zich zelf ook wel fanatiek zijn hiermee. Ze zijn nog jong en niet iedereen oefent veel met de jonkies, waaronder ik. Mijn hengst staat ook vaak te wijd maar heb dan ook niet veel geoefend. Hij is nog erg baby en mag dit van mij ook zijn. Het goede opstellen en het vele oefenen komt later wel
Kim, zijn de foto's vandaag online denk je?
<-- zo ongeveer dan
haha! Goed bezig Kim! Je kan het! Zet m op! 
hihi Luna2006 schreef:Tosadog schreef:foto's?
Een deel staat al online op Flickr, denk dat de rest aan het laden is
)
, had al wat van de kampioenen opzij gezet voor het stamboek, en toen had lightroom dus die er nog een keer bij gepakt en dat getal had ik zo snel gezien. Dus als er 4124 in het album staan van de link hierboven, is hij klaar en staat alles online. Het staat als het goed is weer mooi op volgorde van de dag! Veel kijkplezier!
ik ga zo gelijk bij je bestellen
Hopelijk wil hij beter draven bij de zomershow, wil graag een spectaculaire draf foto van hem.