Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jelleee schreef:Bucksinlover welke maat zoek je?
Chabke schreef:Bucksinlover schreef:Weet iemand waar ik een niet al te dure deken voor Tina op de kop kan tikken? ze is een grote maat shetlander maar wel erg slank, zit welsh-bloed in
Welke Onderlengte moet je hebben?
Dan kan ik wel even thuis kijken of ik wat heb
NathalietjeB schreef:ploempje heeft honey door haar onderbeet geen eet problemen?
Fennadev schreef:Alex heeft 105 onderlengte qua dekens, 115 eczeemdekens en qua halster helaas maat veulen, dus geen bont onderlegde halsters mogelijk.
Hoe hebben jullie ze clickeren aangeleerd?, want dat lijkt me ook wel handig voor Alex. Hij volgt me sowieso al overal en kan al op het blok bijvoorbeeld (hij volgt me ook de stoep op voor onze achterdeur) daardoor. Ook kan hij al achteruit bij druk.
Mijn pony's staan gecontroleerd aan het hooi, ik vind Jorie nu zelfs iets te schraal, zijn kont is net omhoog gegaan. Je voelt zijn botten dwars door zijn vacht heen, zonder vacht blijft er weinig van hem over. Alex heeft een beetje een wintervacht buikje, maar is goed op gewicht verder. Ze komen alleen s middags op de wei en dit is het hele jaar door. Verder staan ze in de modder met een schuilstal die droog is.
Mowgli4 schreef:Pelryo schreef:Edit: Ik vind alle bolliewollieknollie foto's heerlijk. Die wintervachtjesZe mogen allemaal wel bij mij in de tuin staan hoor. Zo lief.
haha als er genoeg gras staat, wil deze bolliewollie zeker wel op bezoek komen
[ [url=m/4LjhsL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pelryo schreef:Ik heb gelijk in je topic gekeken. Wat een topper heb je zeg. En gaaf dat oogje. Ik heb zelf een witte shetlander gehad met 1 blauw oog. Blijft bijzonder
Pelryo schreef:@ venividivici; wat een schatje. Niet zo'n grote maat denk ik he? of ben jij zo lang?
Mijn shetlander zou het ook echt super gezellig vinden. 'Jeej vriendjes die even groot zijn'.
Toen ik jong was, was ik ervan overtuigd dat ik later als ik groot was een witte shetlander fokkerij zou beginnen.
claudiadvx schreef:Qhp zijn niet zo heel duur volgensmij heb daar wel een paar van en nika dekens bevallen tot nu super! 2e hands overgenomen van ayla