Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maargoed, we gaan voor de ervaring zullen we maar zeggen
linda2008 schreef:Scheer je ze 3 dagen voor de keuring nog een keer, Chardy? Mag ik eens vragen waarom je dat wil gaan doen?
Zeker heel veel zin in! enorm spannend!! Mijn paardjes zijn niet echt in top conditiemaargoed, we gaan voor de ervaring zullen we maar zeggen
. Melody wordt ook geschoren zei de eigenaar, dus ik moet even een regendekentje voor de zekerheid bestellen. Voor als het regent kan ze die mooi op. Maar ik hoop dat dat niet echt nodig gaat zijn, ik wil gewoon mooi warm weer
.
.
Ze ziet er mooi uit Manon_S! Mooi weer heb ik toch wel besteld, niet te warm maar ook niet te koud. 23 graden zo super zijn! 
. Niet teveel want als goed is is ze voor 2016 drachtig (veulen is niet van mij dan).
. Manon_S schreef:Ja toen wel haha. Ik verzorgde haar ook top en hield haar mooi slank. Nu zal ze wel niet zo slank zijn, straks bij mij gaat ze mooi op dieet. Niet teveel want als goed is is ze voor 2016 drachtig (veulen is niet van mij dan).
Ja 23 graden zou top zijn, precies goed. Helaas kunnen we het weer niet besturen.
. Ik heb dan ook geen idee hoe ze zal lopen met de keuring, soms heeft ze een slechte periode, dat ze niet zo best loopt en soms zie je er niks vanaf. Dus duimen dat ze er zaterdag geen last van heeft! 

Manon_S schreef:Ik hoop het niet omdat ze artrose heeft en knie op slot. Dus ik vind het niet erg als ze niet drachtig is, is voor haar gezondheid gewoon niet goed. Daarom ben ik ook heel blij dat ze bij me terug komt, ik had haar in eerste instantie toen niet verkocht als fokmerrie.... Maarja als je een dier verkocht heb, heb je er niks meer over te zeggen. Daarom nu ik de mogelijkheid heb haar terug te krijgen, neem ik dr ook echt terug. Weet ik zeker dat ze goed behandeld wordt. Ik heb dan ook geen idee hoe ze zal lopen met de keuring, soms heeft ze een slechte periode, dat ze niet zo best loopt en soms zie je er niks vanaf. Dus duimen dat ze er zaterdag geen last van heeft!
Zus schreef:Hier beginnen de zenuwen ook toe te slaan . Ik ga van het weekend het voorbrengen nog goed oefenen. Gelukkig heb ik veel aan jullie nuttige tips. Ik zit nog te twijfelen of ik Avatar nog moet gaan scheren of niet . Hij was nog super glad in zijn vacht ,maar de laatste dagen begint het toch te groeien . Scheert iedereen zijn paardjes of zijn er ook die het niet doen ?
.
. Mn arme meissie met al dat gedek steeds. Als ze veulen van 2016 heeft hoeft ze geen veulens meer te dragen. Al dat extra gewicht is zo slecht voor haar.
. Mij maakt het iig niks uit als ze er niet door heen komt. Om 09.50 of 09.55 wordt ze gekeurd. Dan ben ik er nog niet, ik kom smiddags haar alleen ophalen en kijken naar andere paardjes van bokkers. En mijn hengstveulen ophalen
. Ik kom zonder paarden en ga weg met 2 haha.