Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Toydoll schreef:30 mei heb ik mijn pony helaas nog niet, die dag ga ik hem waarsch ophalen, dus daarom dat ik niet mee doe. Maar vanaf dan hoop ik wel mee te kunnen gaan doen, haha!
nobje schreef:Toydoll schreef:30 mei heb ik mijn pony helaas nog niet, die dag ga ik hem waarsch ophalen, dus daarom dat ik niet mee doe. Maar vanaf dan hoop ik wel mee te kunnen gaan doen, haha!
O wat gaaf Toy doll heb je al een foto van je nieuwe pony (van toen je bent wezen kijken ?)
Ik ben inmiddels zo enorm nieuwsgierig ?
Ps wat begint Kyano fijn te lopen... ik heb vandaag onze Bootje voor het eerst helemaal ontspannen kunnen rijden .en zelfs door een marathon hindernis heen gestapt zonder dat hij paniek kreeg.... en zondag in het water gespeeld met hem in een foto meeting... toen dacht ik nog aan o.a. jou en Kyano... jullie zouden genoten hebben... kan bijna niet afwachten tot we volgend jaar echt gaan meeten en rijden ha ha ha ha... niet vergeten hoor.. En je hoofdstel was super mooi voor de kleine witte man.. dank je wel nog voor alle moeite
En Ulfeino, het is inderdaad ontzettend leuk .. ik heb vorig jaar met mijn grote pony een paar keer gestart in Nederlandse Mendurance .. en wat is het toch een ontzettend leuke tak van sport.. echt jammer dat het zo onbekend is.
En wat leuk dat je dochtertje aan het oefenen is met de Bixie proeven ...ps. ik heb ook een bonte kruising shetlander-Welsh en ook zo heet als je beschrijftspam je wat foto's binnenkort weer van je dochtertje ?
Antheman wat jammer, het is maar 17 km... en de minimale snelheid is ook naar beneden bij gesteld... dus je hoeft niet te voldoen aan de KNHS criteria van de gewone klasse 1 had je dat nog gezien ?
En Prairy wolf.. jammer maar,
Nou wat in het vat zit verzuurd niet zou ik denken hi hi hi