Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Emuline schreef:is het een calveletti? of die andere?
HeY!!! jij woont in ede! leuk!!!
iemand die een beetje DICHTBIJ zit.
(behalve mandy, die staat op loop/fietsafstand bij mij vandaan)
waar in ede woon/sta jij met je pony?
buster4ever schreef:jeetje wat hebben jullie veel gepraat!!!!!!!!!!!!
erg grappige begin van t topic erg leuk dat tijger er in staat knap hondje van me....was em zondag bijna kwijt omdat hij mij niet meer zag in t duin....
:p ik sta enkel niet in t begin topic maja niet zo erg haha...zucht deze week komt me internet thuiseindelijk....
deze week ringen scoren met me vriend voor onze bruiloft....en we gaan een professionele fotoshoot in een studio laten maken van mij me mannetje en me buik kreeg een leuke kaart aangeboden voor een fotoshoot voor zwangere vrouwen dus daar ga ik lekker gebruik van maken:D...
lovemickey lekker he ziek zijn...
dominoliefde gecondoleert![]()
rosanna gewoon je oren uit laten spuiten
ik wil ook wel op een meeting komen maar ik kom zonder poownie....want heb geen pony meer misschien dan met baby..en camera om foto's t maken mits ik weet wanneer de meeting gehouden gaat worden
_Veertje schreef:Hoi
ik ben vera, m'n foto's staan op m'n profiel.
Ik hoorde van danique die hier ook boven had geschreven fzo dat dit wel leuk was.
Ik verzorg funny waar ongetwijfeld al 2356477 foto's van zijn langsgekomen.
mag ik meeschrijven in het topic?
dravergekkie schreef:xMonsterr schreef:kijk men andere post.
Weet ik maar op je hyves stond dat hij helemaal duizelig was en dat hij niet meer wou lopen en dat je dan toch anderhalf uur bent gaan lopen.
Vandaar mijn reactie
TheJokerr schreef:muhaha volgend jaar ga ik braaf zijn
heb met tyves en onaardige dingen tegen zoon kind gezeikt omdat ze het uitlokte en ik een kort lontje had..
en toen is ze boos op mij geworden sinds dien doet ze super naai.