snowdon, leuke foto!hoe maken jullie allemaal van die leuke foto's? ik heb eigenlijk alleen maar stomme foto's.
ik heb even een aantal bladzijden bij moeten lezen en kijken, wat zijn er weer gave, schattige en leuke foto's gemaakt.Hierbij dan ook weer 2 foto's van Soñador. Samen met haar weidemaatje Jamilla in tandem voor de 1e keer. Dus nog aparte "besturing":En ik en Son (heb de foto zelf genomen dus was net iets te laat met lachen )
Dit is mijn kleine Douwe, hij is nu iets meer als 4 maanden oud. Achter Viola, links Douwe en rechts Carola.
Leuk zijn al die shetjes. Ze hebben wel allemaal 1 ding met elkaar gemeen...en dat zijn die ondeugende lieve koppies! Vandaag mag ik ook 2 foto's plaatsen want Olliebol is sinds gisteren van mij. Hier op de trailer naar huis toe.Met mijn zoon aan de wandel.
Zie wat mooie vlekken langskomen en een araboshet haha! Die bokkesprong van Shiloh, lenig Hannekke gefeli met jullie aanwinst, Olliebol, lieve naam! Wyona kent een nieuw tructje met hondje Wiebertje. Ze vind het prima dat de hond op haar springt. Lief Ligt er een hele wilgenboom in je landje, kan je amper erbij vanwege zo'n maskertje... misschien als je lief kijkt, dat vrouwtje hem dan af doet
geweldig leuke foto! Hier nogmaals Flip's zoontje (meer over hem, mocht je 't leuk vinden, in mijn profiel)
Dan lucky ook maar weer eens na het serieuze rijden met bijrijdstertje, mag je even helemaal lekker gaan uitrollen in de weide, en dan eventjes gymoefeningen tegen de spierpijnen 1, en 2, en 3, en 1, en 2, en 3 en dan, sleeeeepp well
Dank jullie wel.Olliebol is een merrietje.Is het Wyona nog gelukt met lief kijken om haar masker af te mogen?
Zo Nassie, jij hebt geen klagen!Das een knappert.Wat een waanzinnig halster ook, waar heb je dat vandaan??
Hihi net een pb gestuurd met de vraag waar ze die vandaan heeft Tinkie is echt knap Heb weer mooie en lieve shets voorbij zien komen!En volgens mij ook nog Dylan die echt is gegroeid Knapding!