hier gaan de hengsten prima...ze zijn nu toch maar eens van het onbeperkte hooi af en staan flink opgeschroefd in krachtvoer. Verder lekker veel bewegen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Foss schreef:Ik heb Fedor een fjord moeten laten inslapen heb hem 20 jaar gehad hij is 25 jaar geworden.
Hij had koliek en er was niks meer aan te doen, echt vreselijk om zo je paard te verliezen ben er echt stuk van moet mijzelf steeds bij elkaar rapen om wat te ondernemen en de hengstenkeuring houdt mij op de been.
mdr schreef:Hier ook zenuwen!!! Morgenvoormiddag ga ik Youri scheren. Ik krijg echt de kriebels! Hopelijk gaat het wat goed, want hij is toch zo klein! Iemand ervaring mee of ze bij het nmprs erg kleine hengsten (die toch niet slecht bewegen) toch ook nog mooi vinden, want op shows heb ik de indruk dat ze altijd voor groter gaan. Daar heb ik dus ook al schrik voor. Dat het maar snel achter de rug is, dat we meer weten!
Eponastable schreef:STOP MET STRESSEN![]()
![]()
![]()
maar 't is gewoon sterker dan mezelf! En ik heb wel hard mijn best ervoor gedaan, veel getraind en veel tijd in gestoken, maar je hebt het zo weinig in de hand hé! Sorry, vrees dat jullie mijn gezaag over zenuwen nog efkes zullen moeten aanhoren
Nu ja, 10 april en dan is het weer gedaan hé

Hopelijk valt dat uithuilen dan nog mee