Een parcours dat je moet afleggen. In stap en draf gaat er vooral om hoe je je paard onder controle hebt. Maar aangezien hij nergens zijn hoefje voor omdraait moet het goed komen.
Keelriem kan je toch in laten korten bij de schoenmaker of zadelmaker ? Is zo gebeurd. Ik heb ook die premiere voor Buck altijd gebruikt maar heb die nu weg gedaan. Hij draagt geen hoofdstelletjes meer.
Hier weer terug van vakantieeee, vanavond naar les met de ponys. Zo even lekker slapen.
Sorry dat ik nogal inactief ben en alleen af en toe hier kijk. Het gaat bij mij super met mijn jongens, Alex is 100% begonnen met verharen
Zo de singel van het zadeltje dat ik had gekocht om zo nu en dan kindjes op Alex te laten rijden is ingekort. Was veel te lang, het zadel is ook ietsje aan de grote kant, maar het zal dan ook sporadisch een keer gebruikt worden, dus niet voor intensief berijden. Alleen nu is de singel wel iets dikker geworden, dus zou een singelbontje ook helpen voor als dat eventueel irriteert? (Ik zat te denken aan een bontje voor de kin van een volwassen paard, aangezien singelbontjes niet in zijn maat te krijgen zijn)
Dressuursingel bontje is korter of een lange in tweeen knippen, en dan de naad bij het doorknippen even vast zetten.
NathalietjeB
Geplaatst: 18-03-16 19:20
hand in trailer lijkt mij ook nog wel grappig, word daar ook zo op je houding gelet?
lieselotte lekker genoten van je korte vakantie?
fenna kun je niet je singel korter maken onder de naaimachine?
nou hier besloten als mijn trailer mei/juni nog steeds niet verkocht is dat ik em zelf hou, en dat ik dan maar een idee ga verzinnen om mijn 2 wieler straks achter op mee kan nemen. of op t dak ofzo...(ik maar denken dat er zoveel vraag was naar veetrailertjes )
morgen ga ik milk kortwieken met mijn nieuwe scheermachine, ben heel benieuwd hoe ze er straks uit ziet.
zucht en heb ik weer mijn iphone heeft zojuist zwemles gehad in de sloot, dacht ff iets schoon te wassen in de sloot toen was t ploemp daar ging mijn iphone nu ligt tie in bak rijst op de kachel te drogen en hoop zo dat tie t weer gaat doen
Hoe groot is je trailer Nathalie? Kun je niet sulky voorin, pony erachter? Of sulky voor op de dissel wordt ook veel gedaan. Achter op de klep zou ik zelf niet doen.
Sterkte met je IPhone . Mijne vorige lag ooit in de wc en heeft die ook overleefd. Heb sinds kort een nieuwe, ga echt huilen als die kapot gaat
NathalietjeB
Geplaatst: 18-03-16 20:06
mijn trailer is niet zo heel groot veetrailertje misschien in delen dat tie past, zou de voorkant eens moeten opmeten anders..(of de dissel verlengen maar dat zal vast niet kunnen)
ik hoop echt dat hij weer gaat werken want ik kan niet zonder mijn mobiel
Mowgli4
Geplaatst: 18-03-16 20:34
Sterkte met je iPhone Nathalie, ik hoop dat de rijst werkt!
Mowgli had vandaag een agressieve bui geloof ik hij heeft z'n grote bal kapot gemaakt... Het zal ook niet natuurlijk krijg ik grote puppy oogjes naar me van: baasje... Ik heb toch niks gedaan?? Ik doe nooit wat Daar ging zijn zoveelste bal alweer... Haha
Mowgli vind het fantastisch, hij rent er achter aan en gaat helemaal gekke sprongen maken. tot dat hij zijn hele gewicht weer op die bal gooit, en dan denkt die bal: "boem" Tja... Daar gaat je bal dan weer
Kjani vind de bal wel leuk maar Udo ziet het meer als irritant object. Als Kjani er mee bezig is en dat ding komt bij Udo in de buurt... zorgt Udo er vakkundig voor dat die bal buiten de paddock komt. Waarop hij Kjani in zijn been heeft hangen omdat die een ander slachtoffer zoekt om mee te spelen.