Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lois007 schreef:Nog ff een vraag:
Met langelijnen , wat doen jullie dan eigenlijk???
Ik bedoel ff stappen , en dan net als normaal rijden gewoon figuren lopen?
En hebben jullie weleens met hulpteugels gelongeerd/geLL'd??
buster4ever schreef:lol lois t grappig...
ik ben op dit moment zo kwaad....
ik rijd altijd naar t einde van me straat en daar doe ik altijd me gordel om...nou kwam oom agent langs en werd ik dus aan t einde van me straat gelijk klem gereden en kreeg ik gelijk een boete wegens geen gordel en ik kon me auto uitzetten midden in de straat want ze wou me rijbewijs en auto papieren zien en vroeg naar me tuningsclub kentekenplaat en nu heb ik ook nog een boete gekregen wegens de weg blokkeren ik dacht echt bij me eigen van wtf ik kan toch moeilijk die auto weer gaan terug parkeren als ik me straat uit wil rijden![]()
![]()
![]()
![]()
ow men ik ben zoooo pissig zo kwaad .... ik wou die vrouw nog net niet dr nek omdraaien....
ik heb me auto maar weer omgedraait en heb me auto maar weer voor de deur geparkeerd terwijl ik weg wou gaan nu heb ik daar helemaal geen zin meer in![]()
![]()
![]()
die lui hebben weer niks t doen in t nieuwe jaar... die vent die naast dr stond ook politie man die zei dat ik erom vroeg want ik rij in een getunede auto
wtf is dat voor stom slap excuus....ik ben de hele tijd heel netjes gebleven had netjes me papieren gegeve en me rijbewijs en netjes uitgelegd waar me tuningsclub kentekenplaat voor stond...en dan geeft dat takke weif me gewoon 2 boetes
![]()
![]()
heel me dag verneukt en nu heb ik gewoon geen eens meer zin om straks naar de stad t gaan om kleertjes t gaan kopen
FlorisSam schreef:Foto's van Lientje met d'r Pippi Langkous vlechtjes
Mijn Verzorgstertje wou graag (helpen) Lien vlechten
De vlechtjes moesten en zouden in haar manen blijven
Lisa: heb 205 en 102 liggen