[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:47

Dennis schreef:
Ik kom even binnenvallen, mijn instructrice en ik organiseren 14 mei een shetland-lesdag. Jelleee komt ook al :D.
Voor meer info PB mij of zie:
https://www.facebook.com/events/965883523502186/

oh ik kan t niet openen maar ga 14 mei al naar de pony keuring in stompetoren....

ik heb zojuist een SE 600 sectolin gekocht voor 35,- :') wat een belachelijk koopje haha maar ik weer blij want milk gaat dit weekend ook kaal, ze heeft zoveel jeuk van haar vacht dat ik dr ga ontdoen van t gekriebel

sammy floor beterschap

en mowgli gewoon hop de scheermachine er over heen hoor :j zal hij vast waarderen daarna lekker warm dekentje er op en klaar

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 20:55

Ik heb de SE500, is die 600 eentje om helemaal mee te scheren? Dan is t een koopje! Mijne is een opscheermachine (benen, hoofd) en die was al bijna 100 euro.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:05

ja deze vond t ook een koopje :') zag em staan op mp en dacht eigenlijk van ze zal nooit akkoord gaan met mijn achterlijk lage bod, en toen jawel hoor ze ging akkoord nou helemaal prima hoor ik blij zijn blij hoop ik :')
Afbeelding

ik ben wel meer van gewoon achterlijk laag bieden op dingen, meestal geen enkele kans maar dit keer was t prima nou daar zeg ik dus geen nee tegen :))
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 16-03-16 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:07

Sammyfloor, beterschap!
Mowgli4, scheren is wel super handig! (vind ik)
NathalientjeB, wat een koopje!

Vandaag zijn hier Magnum en Robijn gecastreerd, dus hebben we nu alleen nog maar merries en ruintjes op stal. Ze waren hartstikke braaf, toen Magnum onder narcose lag was hij helemaal aan het snurken. :') Daarna hebben we ze nog even lekker laten grazen met hun mams. <3

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:08

oh fijn dat alles balloos is nu chardy dan kan alles ook lekker bij elkaar, scheelt ook altijd een hoop narigheid

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:23

NathalietjeB schreef:
oh fijn dat alles balloos is nu chardy dan kan alles ook lekker bij elkaar, scheelt ook altijd een hoop narigheid

Ja, ze hebben nooit apart gestaan, en waren ook nog niet "dekkerig" maar de balletjes kwamen eraan dus hebben we gelijk de DA gebeld. :) Nee zal er niet aan moeten denken!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:56

Sjors is mooi geschoren! Wel klote van je messen.

Heel fijn dat je ook een scheerapparaat hebt Nathalie. Milk zal kaal heel mooi zijn denk ik.

Mowgli misschien ook scheren, ik zou het doen haha. Levert meestal blije pony's op.

Zijn hier nog mensen die naar indoor maren kessel gaan 2 april, vannuit het nsps georganiseerd?
En mensen voor de mini's with spirit, 28 mei? Ik wil heeeel graag maar het best ver....

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 21:58

had graag naar mini's with spirit gegaan maar voor mij helaas te ver en te lang rijden

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:01

fijn dat ze gecastreerd zijn charlotte!! Mowgli snurkte ook toen hij werd gecastreerd :+ haha

ik ga niet naar die dagen lobkew

hier nog een filmpje van vanmiddag :D

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:13

Tess heeft een paar dagjes vrij gehad, vond dat ze het erg zwaar heeft gehad.
We hebben laatst aardig ver gewandeld en nu er ook weer een nieuw paard op de kudde staat wat een aanpassing is.
Dus lekker knuffelen en tess laten spelen als volleerd knuffel-kinderpony spelen :) .
Elk kind is helemaal gek op haar, en Tess vind het ook geweldig.
Zusje van stalgenootje dus kent paarden gelukkig :) .

Noortje ben ik begonnen met het longeren oppakken, vind ze lastig maar ze doet het wel braaf :) .
Ben over het al gemeen heel trots op haar coorderingen, helaas vanmiddag een stapje terug moeten nemen ivm haar schuwheid van uit de weide halen.
Ze kwam laatst naar me toe maar liep nu snel weg..
Terug vallen hoort erbij en is geen probleem. Had niet verwacht dat ze na een leven lang ineens om kan klikken.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:19

Maren Kessel wordt georganiseerd vanuit het stamboek, of niet Lobke?

Beterschap SammyFloor :(:)

Fijn dat de castratie goed is gegaan Charlotte, houden jullie alle zelf gefokte pony's zelf? :)

En het gaat vast vanzelf beter met Noortje, zoiets heeft vaak tijd nodig.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:20

Lekker dat je nu ruintjes hebt charlotte. Fijn dat het goed ging ook!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:28

Ayla schreef:

Fijn dat de castratie goed is gegaan Charlotte, houden jullie alle zelf gefokte pony's zelf? :)

Ja, we hebben de veulens (bijna nu jaarling) voor een keer gefokt, als ze 3 zijn lekker beginnen met beleren voor de wagen, en nu wandelen en met de wagen los mee rennen. :)

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:30

Ayla schreef:

Klopt, volgens mij doen ze niet heel moeilijk over kruisingen,maar dat zou je ff moeten vragen. Ik ben toch al het buitenbeentje met de geschoren pony, doodzonde bij het nsps, en zelfs het derde oor weg geschoren haha.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:43

Shetland indoor mogen ook papierloze aan mee doen. Geen appies en niet boven de 110. Verder in principe alles.

Ik ga ook heen met 3 pony's, 6 rijders en 18 rubrieken! Gekkenhuis dus, maar wel leuk. Ik zelf alleen rondje lange teugelen met Benno dressuur met Benno en Deedee (ze hebben alleen nog nooit in het span gelopen) en ZZ vaardigheid met Roosje. 2 meiden rijden Roos en Deedee onder het zadel, Roos word gement, Benno gelange teugeld en nog wat agility.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 22:55

Leuk hoor Charlotte :D

Ik bedenk me net dat ik 3 april wss mee rijd met een SMR rit dus dan word 2 april zo'n dag te veel van het goede.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:19

Dennis schreef:
Shetland indoor mogen ook papierloze aan mee doen. Geen appies en niet boven de 110. Verder in principe alles.

Ik ga ook heen met 3 pony's, 6 rijders en 18 rubrieken! Gekkenhuis dus, maar wel leuk. Ik zelf alleen rondje lange teugelen met Benno dressuur met Benno en Deedee (ze hebben alleen nog nooit in het span gelopen) en ZZ vaardigheid met Roosje. 2 meiden rijden Roos en Deedee onder het zadel, Roos word gement, Benno gelange teugeld en nog wat agility.

Zoo, druuuk. Ik heb 4 rubrieken en 1 pony, misschien gaat er nog een ruitertje mee en dan krijgt udo er nog max 3 rubrieken bij. Is al altijd zo'n chaos dag daar. Hopelijk vroeg mennen dressuur anders is er helemaal geen plek tot losrijden.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:21

Lees zsm bij dames heb een begrafenis gehad vandaag dus doe even rustig aan

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-16 23:53

Mooie deal Nathalie :))!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 00:07

Sterkte :(:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 08:08

Mira283 schreef:
Lees zsm bij dames heb een begrafenis gehad vandaag dus doe even rustig aan

Rustig aan hè :(:)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:06

Shetlander indoor dag?? Waar en hoe?

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 10:46

NathalietjeB schreef:
Shetlander indoor dag?? Waar en hoe?

2 April in Maren-Kessel. Georganiseerd vannuit het Nsps, maar zoals dennis hierboven zei ook voor pony's zonder Nsps papier. Verschillende rubrieken, onder het zadel, mennen, agility, springen aan de hand, lead rein.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:24

Hè dat klinkt best leuk! Ik ga even op de site kijken.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 11:40

Is ook heel leuk, echt een feestje hoor. Ik heb maar weinig edities over geslagen.
Verslagje van een rustige indoordag (toen maar 2 pony's, met z'n 2en heen. Daar heb ik Roos uitgeleend en Caya nog even geleend). Dit keer word het wel ff spannender kwa indeling ;).
[ITP] Mijn pony's op de 34e shetland indoor wedstrijd