Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stoute Benji..

gelukkig is het toch goed gekomen.
.
. Toch al positief dat het iets helpt, je kan het niet genezen maar wel aangenamer maken voor hem zo. Lori schreef:Ga het proberen te onthouden en anders is het met de bokt naam. Toch al positief dat het iets helpt, je kan het niet genezen maar wel aangenamer maken voor hem zo.

dan zet ik er wel even een foto bij
die heeft een behoorlijke eigen mening begrijp ik?

Nu gewoon lekker focussen op Toliene en bink 

dat zit hem toch echt een stuk beter! ga langzaam aan alles voor Bucas en Amigo vervangen denk ik. Mochten er nog mensen geintresseerd zijn ik heb een 400 gr 90/118 en een BR 340gr 110 te koop staan
Ik zag de foto met deken voorbij komen ja! Staat 'm super.
Romy, wellicht door het weer dat de pony's zo heet zijn. Komen ze wel genoeg buiten en voer je ze niet te energierijk? Sjors doet niet bijzonder gek, al was hij tijdens mijn ritje met Sascha laatst wel behoorlijk aan het bokken (konthupsjes). Hij staat 24/7 buiten en krijgt vrij arm hooi met een vitaminebrokje, een handje luzerne en een scheutje lijnzaad.
Was blij dat ik er een op had toen ik met Boef ondersteboven lag en in het bos vlieg ik soms bijna van mijn sulky dus dan voelt het ook wel prettig om er een op te hebben.
Jenny, dat moet een flinke klap geweest zijn als de auto totallos is verklaard..
Maar soms doet 'ie wel wat minder dramatisch, met de nadruk op soms
Gekke pony.