Geniet er van LS! En gefeliciteerd blackflag, veel plezier bij de film
Ayla
Geplaatst: 14-03-16 17:57
Het is echt heerlijk weer geweest hier
Ik moest vanochtend werken om 7 uur en toen ik half 7 op de fiets stapte was het nog erg koud.. maar nu schijnt het zonnetje lekker. Sjors is gemasseerd vanmiddag en daarna heb ik een halfuur ongeveer gelangelijnd buiten met Boef, dat deed hij weer erg braaf.
Geen idee. Ze is al oud en stijf, loopt vaker onregelmatig van de stijfheid. Maar dit keer duidelijk links achter. Ze ontlast het ook, maar met stappen loopt ze wel regelmatig en ze rent wel nog als ze zin heeft. Mijn moeder denkt dat ze zich verstapt heeft.
Blixem
Geplaatst: 14-03-16 20:34
LS_fotos schreef:
Dat hebben we zeker! Heerlijk:D
Is dat toevallig een puppy Of? Ja ik weet dat die honden kleinhoren maar lijkt erg op een verkochte puppy die ik ken
Hoop geen artrose! Vanmiddag weer even kijken. Ze leek gisteren iets beter te lopen, maar durf het niet zeker te zeggen. Voetje is wel nog warmer dan de andere. Ik zal ook eens filmpje maken. Ze werkt trouwens nooit, dus niet zo vreemd dat ze normaal wat stijfjes is.
Je filmpje doet het niet! Maar fijn dat ze wee goed loopt
Ayla
Geplaatst: 15-03-16 21:03
Fijn!
Ik heb Sjors helemaal kaal geschoren vanmiddag. Als de zon scheen kreeg hij het warm op zijn rug en daardoor ging het broeien op zijn kont. Heb gelijk zijn beenhaar er af geschoren zodat hij er weer wat luxer uit ziet. Nog even uit laten razen aan de longe en nu staat hij lekker op stal. Helaas wel een apparaat moeten lenen want mijn messen zijn verkeerd geslepen.