Emuline: Gecondoleerd, heel erg veel sterkte ook voor je familie! Ik hoop dat je genoeg afleiding kunt vinden bij Diesel!
Ik ben vanmiddag nog wel bij de ponies gewesst en heb zel even losgegooid( met zijn 5 en ) Ze liepen allemaal braaf achter elkaar aan! Zo nog eventjes leren en dan ben ik klaar.
Ik was pas om kwart voor 5 thuis vandaag, ik heb 3 x per week tot het 8 ste uur. Das echt vet balen. Elke week 3 x om kwart voor 5 thuis. En dan nog naar de paardjes en hw maken. Zwaar vermoeiend. Ik ben school nu al weer beu.
nee DominoLiefde ik weet het niet. ik had vanmiddag de cd van Katy Perry op, en daar staan ook hele mooie liedjes op. had ik vanmiddag in de auto ook op. en toen begon ik ook zo te huilen, gelijk maar weer uit gezet.
nee ik hou niet zo van nederlands talig, ik heb al een mooi liedje: Ilse de Lange - I still cry
Leinearthur
Geplaatst: 03-01-11 21:20
xAylie schreef:
jaaa . wanneer is de volgende vakantie ?
Over 8 weken toch? teminste dat zei pernill
Leinearthur
Geplaatst: 03-01-11 21:21
Emuline schreef:
hey meiden.
nee DominoLiefde ik weet het niet. ik had vanmiddag de cd van Katy Perry op, en daar staan ook hele mooie liedjes op. had ik vanmiddag in de auto ook op. en toen begon ik ook zo te huilen, gelijk maar weer uit gezet.