is 94cm onderlengte? dat past mijn shet van 85cm niet eens. die heeft nu voor onderlengte met der fleecedekentje 120 of 125. & ja dit is dan wel wat te groot maar hij is meer passender voor een shet van 90cm of ietsje groter. die van 95/100cm past hem maar 1.05 net weer niet.. maar gebruik hem enkel als ik hem echt nodig heb, dusja.
Buckje
Geplaatst: 08-05-10 17:32
Buck heeft altijd maatje 110, zowel fleece, als stal als winterdeken. (tenzij de BR 4-ever winterdekens dan 118. als enige uitzondering! )
Woeps was de 105 even vergeten die er tussen zat. Nee inderdaad dan kan je beter 105 nemen, 1 maatje groter, want 118 zal dan idd wel te groot zijn.
Buckje
Geplaatst: 08-05-10 18:20
Eigenlijk wel logish he dat je vanaf maat 94 naar een tussenmaat gaat ipv naar gelijk 118, anders zou er geen deken bestaan voor de mini shet's.
Ik heb gister via internet een vitamine spuit besteld, ga ik in Lizzy proppen kijken of het verharen dan beter wil. Lijnzaadolie krijgt ze al een poos. Mijn vader heeft vandaag nieuw voer gehaald voor ze!
DeSa
Geplaatst: 08-05-10 18:21
Challenge begint goed te verharen Er komt een luxe jaarling onder vandaan!
bij mij verhaart casper goed, haren laten echt los & meneer is zijn wintervacht al zo goed als kwijt. vera verhaart minder maar is het op een of andere manier ook al zo goed als kwijt. en kim is een onderdeurtje. bij haar duurt het altijd langer, mevrouw zit nu nog in een deel, ze verhaart ook best lelijk, veel schuren erbij etc. maar gister met een soort van heel dun manenkammetje erdoor heen gegaan & dat hielp echt zeg!
hihi.. mini mini verpakking... heb vandaag echt met m'n hart in me keel op stal gerent!!!
ik had diesel in de bak gedaan, maar er was 1 stuk, waar geen lint hing, ik heb dat never nooit niet gezien, sta er net 4 weken. daar ging die onder door. meneer rent zo door naar het weiland met Belg merrie met veulen!!! maar gelukkig!!!! deed de moeder niets, heeft diesel al heel vaak gezien ook voor het veulen... maar konden hem met 4 man pakken.. echt niet grappig!!! terrein is wel dicht... kan de weg nooit op.. maar dit was niet grappig. enige positieve: Ik heb me conditie weer getraind..
Heb heele leuke foto's voorbij zien komen van sas27 haar zoontje.
Mandy : gefeliciteerd met je moeder.
Heb vanmidag ff gewandelt met de pony's Gelukkig op tijd terug want daarna begon het te regenen.
Emuline
Geplaatst: 08-05-10 18:42
ja maar vond het echt niet leuk!!!!
heb wel grappige foto... ging over een steiltje springen..... had hem dus los, springt die zo over dat balkje heen!!! was heel de bedoeling niet... hihi
Laatst bijgewerkt door Emuline op 08-05-10 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Erg slecht voor hem om zo jong te laten springen, maar zo te lezen was het per ongeluk.
Ik heb een sportpony in miniformaat en een haflinger in miniformaat.
Boris verhaart trouwens altijd wel lekker, dies gewoon reuzegezond. Johnny natuurlijk niet, maar die krijgt nu zo veel vitaminen dat die ook wel heel erg verhaart Dus vitaminen zullen zeker wel helpen!
Laatst bijgewerkt door Borisje op 08-05-10 18:57, in het totaal 1 keer bewerkt