Ff snel een screenshot van filmpje

Zooooo blij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Blackflag schreef:Bertus is er ook klaar voor
Net ff alles goed gehangen zo ver dat ging
[ [url=m/8P6Rs1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Blackflag schreef:Sterkte mowgli
[ [url=m/pQ2YzR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij is er

Jelleee schreef:Ahh Mowgli wat sneu! Sterkte!
Yeahhhhhh eindelijk je wagen, leuk! Maar staat die jongen nou te roken op stal? Oei dan zou je bij ons op stal er uit vliegen. Met t hooi enzo..
MDJ schreef:Sterkte Mira en Mowgli...
Wat een leuke blackflag!! Gefeliciteerd!
Ik rook ook wel op stal maar dan sta ik wel bij de buitendeur.
Sulky is gelukkig weer gemaakt, hij was niet lek maar het ventiel zat niet goed? Ach, als ie het maar weer doet.
Hebben jullie ook ervaring met het voeren van magnesium? Ik heb net een potje besteld om eens te proberen..

Had nog prijs ook. 
Vandaag hebben mijn moeder en ik meegedaan met een rit van de shetlander menritten, was erg leuk! Vooral om sommige stukken keihard te gaan! We gingen in galop door een waterplas, was alleen wat dieper dan gedacht want Astrid werd een appaloosa haha. Ik zal zo een foto uploaden.

heb een topicje gemaakt op aangespannen rijden foto

Ondanks je stoere pony ervoor klopt het plaatje zo niet. Je lichtogen moeten omlaag, je voeten rekje moet naar voren, dus je moet je lamoenen even wat verlengen. En dan kan je met je stoeltje spelen voor het evenwicht. En dan heb je echt een vele betere zit! Veel menplezier.

je hebt het weer iig al in de pocket!