Emuline schreef:nou mensen, ik ga me spullen pakken en diesel verhuizen, om half 1 pas, maar moet nog even wat dingen kopen. doeggie

succes 
Leinearthur schreef:I love Arthur

FOTO's
aaaaah 
Leinearthur schreef:Ashanti

FOTO's
aaaaaah 
Leinearthur schreef:Aisha

FOTO's
Miran_da schreef:hallo meiden
ik zou graag ff willen weten of iemand een msn of email heeft van eline??? want had bij haar 2 touwhalsters gekocht 4 weken geleden al ietsje langer zelfs en heb ze niet ontvangen maar geld is wel al heel lang binnen bij haar dus vind het niet netjes en wil haar ff een mail sturen... kan iemand mij plies helpen want het is toch GELD...
ik PB je gelijk even 
calice schreef:Mag ik mij hier ook melden?

dagdag 
stel je even voor (:
calice schreef:Haha leuk!

Mijn naam is Ilse, ben 22 jaar oud en woon samen met mijn vriend en de beestenbende in Hardinxveld-Giessendam.
Sinds 26-03-2011 ben ik in het bezit van een super lieve shetmerrie van 9 maanden oud.
Ik heb haar als vriendinnetje voor mijn paard gekocht en ze waren meteen al dikke maatjes.
Mijn uk

.

aaaaaah , zwijmel

Leinearthur schreef:
zo even kijken 
kchristi schreef:hoihoi iedereen,
allereerst, wat een leuk topic
ik stel me even voor
als dat mag
ik ben christi en ik ben 13, ik heb 9 verzorgshets:D
iik zit in 2 vwo...

dagdag 
suffie schreef:Hallo dames,
Nu de hele geschiedenis rondom het geld en de spullen van Elliinee nog steeds voortduurt en ik weer bezig ben om jullie topic te besmeuren, wil ik vragen of iemand haar telefoonnummer voor mij heeft. Niet om haar uit te gaan schelden, die leeftijd heb ik inmiddels gehad, maar om duidelijk te krijgen over mijn geld en spullen. Ik weet nu ook dat er nog meer gedupeerden zijn en ook al had niemand dit voor mogelijk gehouden, betrouwbaar persoon, vriendin, enz. is het helaas toch gebeurd. Ik mail haar elke dag, maar helaas reageert ze nergens meer op. Ik hoop dat iemand mij (ons) kan helpen!
Bedankt alvast, Astrid.
ik krijg haar niet te pakken
maar zal je nog pben 
_Lois_ schreef:Pff ik ben gewoon niet vrij op Goede vrijdag, vind 't echt belachelijk!

vorig jaar wel namelijk

ikwel 
altijd met dat soort dagen
maar wat wil je ook, met mijn uberstrenge school