[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 15:38

xApple schreef:
Susanne schreef:
Charles Owen <3

Had hiervoor een BR cap die opzich wel goed zat maar ik kreeg er altijd een streep op mijn voorhoofd van als ik hem wat langer droeg. Dan was het niet comfortabel meer.

Ik heb een voor wedstrijd een andere Charles Owen cap trouwens. Dan blijft die gewoon echt netjes.

En die past ook echt perfect bij jouw hoofd! Niet iedereen heeft dat met die caps net als met Kep, het moet je wel staan.

Dankjewel! Wat je zegt is inderdaad waar; die merken kunnen wat lompig (?) overkomen als ze niet bij je passen.

Kiekeboefje

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 15:48

Oh joh, moet eerlijk zijn; met mennen droeg ik nooit een cap... slecht eigenlijk. Heb een simpele maar naar mijn mening mooie cap. Volgens mij BR. Vind dat nooit echt belangrijk, als het goed zit en vind het relatief mooi vind ik het al snel goed. Al kan ik het bij anderen wel erg mooi vinden een nette cap! Hou niet van glitters en sh*t :+

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 15:56

Ik vind die duurdere merken gewoon niet te betalen. Eerlijk is eerlijk, als ik geen cap op moet, men ik zonder cap.
Ik heb 5 caps..ja wat moet je er mee als ze niet opzet haha.
Maar voor de grooms met de marathons vind ik wel dat ik altijd wat klaar moet hebben liggen.
Ook om die rede heb ik niet van die dure, ook dat moet allemaal in 3 voud en 3 caps van 600 euro of meer is me gewoon te gek

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 16:14

Die van mij was zonder korting iets van €800,- echt belachelijk. Heb hem van mijn ouders gekregen met kerstkorting maar weet niet hoeveel hij precies was uiteindelijk.

Ben er wel heel zuinig op en echt heeel blij mee.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 16:52

Ik vind een kep wel echt heel gaaf of zo’n mooie ouderwetse van Charles owen. Zelf heb ik er eentje van Harry’s horse. Draag hem ook nooit. Hiervoor had ik een hele mooie van Horka maar die werd al heel snel lelijk.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:15

Kanonne, 800 euro voor een cap. Wel fijn zeg, dat je er geen hoofdpijn mee krijgt.
Ik heb gewoon zo’n goedkope van Harry’s Horse volgensmij, maar ik gebruik hem ook niet met mennen

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:17

Ik droeg vroeger ook nooit een cap met mennen tot ik in het ziekenhuis lag en complete delen geheugen kwijt ben.

Draag alsjeblieft jullie caps. Het hoeft maar één keer fout te gaan..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:28

Je hebt wel gelijk inderdaad. Heb er ook echt een hele tijd mee gereden maar dan verwaterd het na een tijd weer.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:30

Ja hier ook net zo. Als ik weer wat meer ga rijden, dan ga ik ook eens shoppen voor een cap. Ik heb nu een oude HH cap, maar dat is net een paddenstoel op mijn hoofd :')

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:37

Misschien is het leuker om een cap te dragen als je een leuke hebt! :)*

Ik ben vanmiddag weer aangereden met de fiets, door een auto. Derde keer binnen een jaar 2x fiets en 1x auto, alles niet mijn schuld. Daar gaat je vertrouwen in automobilisten hoor.... blauwe plekken, hoofdpijn en een krom voorwiel. :( gelukkig word het vergoed en is het makkelijk te maken, maar ik ben er zo zat van! Weer op de grond gekwakt.... vorig jaar ook al, toen was fiets totalloss. In de auto werd ik gebeukt van links die is ook totalloss verklaard. -:(-

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:37

het rijden/mennen met cap is er door de eigenaresse van mijn oude bijrijdpaarden echt in geslagen. Rijd echt altijd met.
en de dochter van mijn verzorgster is 2 of 3 jaar geleden van haar oude bijrijdpony gevallen en is met haar hoofd op de baksleep gevallen. Ze had 'maar' een schedelbreuk en wat kneuzingen. als ze geen cap op had was ze waarschijnlijk dood geweest.
*ik had al zo vaak gezegd dat als die sleep er ligt en er valt iemand op... maar ik moest niet zo zeiken ;) *

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:45

Kiekeboefje schreef:
Misschien is het leuker om een cap te dragen als je een leuke hebt! :)*

Ik ben vanmiddag weer aangereden met de fiets, door een auto. Derde keer binnen een jaar 2x fiets en 1x auto, alles niet mijn schuld. Daar gaat je vertrouwen in automobilisten hoor.... blauwe plekken, hoofdpijn en een krom voorwiel. :( gelukkig word het vergoed en is het makkelijk te maken, maar ik ben er zo zat van! Weer op de grond gekwakt.... vorig jaar ook al, toen was fiets totalloss. In de auto werd ik gebeukt van links die is ook totalloss verklaard. -:(-

Wow wat erg! Voor de derde keer ook al :oo Beterschap :(:)

Was de automobilist gestopt?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:52

Jeetje wat een pech! :oo sterkte! :(:)

Ik had ooit een nieuwe fiets voor mn verjaardag gekregen, binnen een week aangereden door een auto. Zo zonde! :roll:

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 17:56

Jeetje heftig! Sterkte!

Ik heb al jaren een kep van HH. Die zit zo fijn.

Wel eens naar een andere gekeken maar nog niks tegen gekomen wat me bevalt.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:03

Wat erg Kiekenboefje :oo , kan me voorstellen dat je vertrouwen flink keldert op die manier.

Het dragen van een goed zittende cap maakt voor mij uit of ik hem wel of niet draag. Maar ben het helemaal met Susanne eens dat het echt belangrijk is. Vandaar na heel lang twijfelen toch maar een Samshield gekocht.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:13

Hier is een cap zowel te paard als op de bok een echte must, ook mijn mede passagiers zet ik liefst een cap op hun hoofd als het even kan. Je letsel als je van de wagen stuitert kan net zo erg zijn als dat je van hun rug valt :o .

Goed zittende cap is wel een must uiteraard. :j

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:25

Het ergste is dat als iemand anders met Jimmy rijd, dat diegene wel verplicht een cap op moet van me :') :')

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 18:50

Sterkte Kiekeboefje wat erg zeg! Altijd zo vervelend in het donker...

Ik heb 1,5 jaar geleden een cheap ass cap gekocht bij de decathlon. Ik zou maar 2x per week op een Belgisch trekpaard rijden toen.
Die cap was echt op :+ binnenvoering lag er bijna uit haha.

Heb nu een donkerblauwe cap van Harry's Horse. Onder de 100 eu, dus nog steeds wel cheap ass, in vergelijking met sommige dure caps...
Maar hij past mooi bij mijn wagen <<)

Ik rij onder het zadel wel altijd met cap op. Op de wagen voorheen niet. Op het menpark hier is het verplicht. En nadat ik hoorde in welk klein hoekje een ongeluk zit, doe ik hem nu ook altijd op.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:21

Jenny wat vervelend zeg drie keer!! Bizar ook.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 19:31

Mijn cap draag ik altijd maar dat doe je vanzelf na 3 flinke paarden ongelukken met flink letsel 8)7
Ik heb wel een goedkope cap ga daar echt geen honderden euro's aan uitgeven.

Romy wat frustrerend! Kan het me helemaal voorstellen! Iets veranderd in aantal uren buiten of voer misschien? Niet leuk na hele dag werken, dan wil je wat ontspanning bij je beestjes, geen gekloot. Hoop dat het snel overgaat! :(:)

Sacho leuk dat je iemand hebt gevonden om te helpen. Succes morgenavond!

Sunshinedaan wat gaaf. In zwartewaal of bij jou op stal?

Romy: gewoon dichterbij komen wonen :-) Al ben ik niet ervaren haha.

Apple haha een KEP jubileum :D

Sharani beterschap met je hoofd. Migraine is echt erg...

Jenny dat meen je niet -O-
3e x al dat is niet leuk meer... morgen waarschijnlijk spierpijn. Sterkte!!

Ik begin me gelukig weer wat beter te voelen. Eten doe ik nog steeds niet genoeg maar we gaan vooruit...

Sascho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:13

Jeetje Jenny dat is ook wat, wat een pech zeg, heel veel sterkte!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 20:27

Ik heb net leuk werk dus ik ga niet verhuizen haha

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 21:05

Waar werk je nu Romy?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:12

Bij reggefiber. We leggen glasvezel in een groot gedeelte van Nederland. Na 4,5 jaar heb ik de mcdonalds gedag kunnen zeggen.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-18 22:42

Jeetje wat vervelend zeg Jenny! Mensen lijken in deze tijd van het jaar nooit meer te kunnen autorijden, erg irritant.

Willen jullie met mij meedenken? Als jullie een kaptoom etc aan zouden schaffen, vinden jullie het dan ook fijn als daar een matchende lange lijn bij zou zitten of zou dat jullie niet uitmaken?