Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lottex schreef:ik ben ook begonnen met dat spelzit nu al 15
Leine, Ayla & Pernil, leuke groepsfoto
hebben jullie je eigen/verzorg shetten meegenomen naar daar of welke pony's staan allemaal op die foto?
DeSa schreef:Pff mensen maak een appart topic aan voor dat spel zeg.
Lien heeft dus papieren? Wie is haar pappa?
Emuline schreef:goedennacht.
ik kom net terug vanuit het ziekenhuis.
we werden vanmiddag opgeroepen om met de hele familie naar het ziekenhuis te gaan.
me nicht lag ontzettend slecht, en het was aflopende zaak.
kwamen we daar om 18.00 uur. hele ziekenhuis vol met onze familie... dachten we.
de vriend van me nicht is ... weet even het land niet waar ze vandaan komen.
maar die familie is pas groot!!!! komen ze aan met een man of 30! allemaal voor haar...
ze heeft om 22.00 uur de laatste morfinespuit gekregen.
En toen hebben ze de machines uitgezet. en is ze binnen een half uur ... OVERLEDEN...
ik ben der redelijk rustig onder.. maar dan zie je je oma, mijn moeder, me tante (moeder van me nicht), me oom (vader van me nicht) zo ontzettend overstuur.
toen was het om half 11 dus afgelopen, dus iedereen terug in de 'wacht'kamer, toen kwamen ook mijn oom en tante binnen, zaten ze met mijn ouders in een kring elkaar te troosten.
toen zei me tante: ik wil even wat drinken, staat op, loopt weg. mijn oom erachter aan. en nog geen 2 minuten later lag ze op de grond, was ze flauw gevallen. Zo ontzettend vreselijk om te zien!!! ze heeft dus de hele avond in de ziekenhuis rolstoel gezeten. dus ik begon ook weer te janken, zo hard als kon.
jeetje wat een dag! ik heb geen idee wanneer de begravenis of crematie plaats vind.
maar jeetje. ik hoop dit nooit mee te maken. Niks is erger dan je eigen kinderen verliezen.. pff.
als ik iets kon doen voor me oom en tante.... maar ik kan even niets doen... me ouders vangen ze nu op.
pfffff. ik ga nu even alle vieze ziekenhuis geuren enzo van me af douchen, en naar me bed. morgen bel ik het werk af. en ga ik naar diesel als afleiding. heb ik wel nodig.
dus tot morgen...
Emuline schreef:goedennacht.
ik kom net terug vanuit het ziekenhuis.
we werden vanmiddag opgeroepen om met de hele familie naar het ziekenhuis te gaan.
me nicht lag ontzettend slecht, en het was aflopende zaak.
kwamen we daar om 18.00 uur. hele ziekenhuis vol met onze familie... dachten we.
de vriend van me nicht is ... weet even het land niet waar ze vandaan komen.
maar die familie is pas groot!!!! komen ze aan met een man of 30! allemaal voor haar...
ze heeft om 22.00 uur de laatste morfinespuit gekregen.
En toen hebben ze de machines uitgezet. en is ze binnen een half uur ... OVERLEDEN...
ik ben der redelijk rustig onder.. maar dan zie je je oma, mijn moeder, me tante (moeder van me nicht), me oom (vader van me nicht) zo ontzettend overstuur.
toen was het om half 11 dus afgelopen, dus iedereen terug in de 'wacht'kamer, toen kwamen ook mijn oom en tante binnen, zaten ze met mijn ouders in een kring elkaar te troosten.
toen zei me tante: ik wil even wat drinken, staat op, loopt weg. mijn oom erachter aan. en nog geen 2 minuten later lag ze op de grond, was ze flauw gevallen. Zo ontzettend vreselijk om te zien!!! ze heeft dus de hele avond in de ziekenhuis rolstoel gezeten. dus ik begon ook weer te janken, zo hard als kon.
jeetje wat een dag! ik heb geen idee wanneer de begravenis of crematie plaats vind.
maar jeetje. ik hoop dit nooit mee te maken. Niks is erger dan je eigen kinderen verliezen.. pff.
als ik iets kon doen voor me oom en tante.... maar ik kan even niets doen... me ouders vangen ze nu op.
pfffff. ik ga nu even alle vieze ziekenhuis geuren enzo van me af douchen, en naar me bed. morgen bel ik het werk af. en ga ik naar diesel als afleiding. heb ik wel nodig.
dus tot morgen...
JudithO schreef:Goedemiddag!
Meiden, ik stel voor dat jullie voor dat spel een apart topic openen... (geen idee of dat al gebeurd is, maar het is niet erg fijn bijlezen zo..)
Emuline, gecondoleerd en heel veel sterkte!!
lois007 schreef:Hoi , ben ook weer terug van school!!
Wow , voor het eerst heb ik helemaal niks bij te lezen![]()
Moet het toch ff zeggen , heb een 9.3 voor mn bio proefwerk!!![]()
![]()
wendyP schreef:gecondoleerd en heel veel sterkte emuline
Hannemarie: dat is idd knap van je oma
Woow lois super goed, ik heb geen biologie.