wij net heerlijke strandrit gemaakt met stal genootjes samen. Eerste keer voor caya en faya
Mandyy
Geplaatst: 02-09-17 01:05
Leuk! Waren ze braaf?
Patty fijne vakantie!
Ingrid have fun in Barcelona!
Ik ga in oktober.
Susanne
Geplaatst: 02-09-17 07:25
Lekker Patricia! Welk strand was je?
Patty wat heeeeerlijk
Mandy, oktober is ook al bijna! (Helaas.. snik.. dag zomer )
Linsey, bij Willem merk ik eigenlijk geen verschil tussen de dag van te voren vrij geven/longeren/mennen. Gewoon even uittesten wat voor jullie het beste werkt.
Zo alles ingepakt en ben klaar voor de wedstrijd. Mocht verkleed en aangezien ik daar een bloedhekel aan heb gaat Pip verkleed hahaha
Wat gaaf op het strand!
mirriejj
Geplaatst: 02-09-17 09:06
Oh Patricia, dat ziet er heerlijk uit zeg! Strand staat ook nog op mijn lijstje.
Veel plezier vandaag Mira. We willen natuurlijk wel een foto zien van verkleedde Pip.
Pff het was te vroeg hier vanmorgen Hele dag werken. Jimmy gaat lekker met zijn verzorgster wandelen.
Wat zijn jullie plannen dit weekend?
Ayla
Geplaatst: 02-09-17 09:36
Lekker Patricia! Ik wil ook gauw weer naar het strand met Sjors
Succes en veel plezier Mira.
Werkse Miranda Ik ga straks Sjors even longeren, vanavond moet ik werken. Morgen is er een open dag bij ons op stal en dan mag Sjors op de foto. Verder niet veel gepland.
In Katwijk aan Zee was ik vorige week maar dan zonder Max. Heerlijk strand!
Patty14
Geplaatst: 02-09-17 11:53
Mandyy schreef:
Suus, ik vond deze zomer best tegen vallen.
Patty, ik ga rondreizen door Sri Lanka.
Mira, veel plezier!
Oja! Gaaf hoor
Zomer hier was indd 3x niks.
Hier lekker rustig weekend. Vandaag even m'n nieuwe scheerapparaat ophalen. En vanavond even naar stal.
LindeDjune
Geplaatst: 02-09-17 15:35
Ik ben weer terug van nog een weekje Burgh-Haamstede! We hadden nog een weekje vakantie, dus mijm vriend en ik konden het niet laten om nog een weekje te gaan! Volgend jaar gaan we proberen Djune mee te nemen.
Zag een aantal super leuke foto's langs komen! Lekker zeg die buitenrit op de Veluwe!
Ook heerlijk aan het strand gereden!
Probeer vanavond een bijleespost te plaatsen, ga vanaf nu weer actief mee kletsen!