Dankjulliewel! Ik ben nu opzoek naar een drukker om het te laten printen, hout gaat duur worden dus liever iets kunststof achtig dat mooi blijft buiten
Ja.. Das lastig door z'n dikke buikie... krijg hem indd niet mooi recht op in rug.. Is dat echt een kwestie van verder naar achter leggen? Want dan moet het schoftje wel n bietje uitgerekt worden anders knelt ie z'n buik af
Ik zou 'm idd gewoon wat verder naar achter leggen.. ik schuif het schoftje vaak net zoals een zadel over de schoft en als die goed ligt singel ik 'm aan.
Vandaag lekker paardendagje gehad. Eerst Lekker op de manege geholpen, paarden gelongeerd en daarna nog lekker ontspannen op buitenrit Toen ik thuis was nog lekker met Mowgli gewandeld, heerlijk weer was het vandaag. En toen... Toen ik mijn mail ging checken, stond daar de meest erge mail die ik kon verwachten een pony waar ik dol op was, maar die niet helemaal goed liep etc. waren ze achter gekomen wat hij nu had... Stofwisselingsproblemen in zijn spieren... Hij is donderdag ingeslapen... Hij heeft maar 6 jaar mogen worden... rest in peace Zo blij dat Mowgli dan mijn steun en toeverlaat weer is. Ik zou niet meer zonder hem kunnen