Emuline schreef:nou mensen, ik ga me spullen pakken en diesel verhuizen, om half 1 pas, maar moet nog even wat dingen kopen. doeggie
Doeidoei

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Miran_da schreef:hallo meiden
ik zou graag ff willen weten of iemand een msn of email heeft van eline??? want had bij haar 2 touwhalsters gekocht 4 weken geleden al ietsje langer zelfs en heb ze niet ontvangen maar geld is wel al heel lang binnen bij haar dus vind het niet netjes en wil haar ff een mail sturen... kan iemand mij plies helpen want het is toch GELD...
ik zou graag ff willen weten of iemand een msn of email heeft van eline??? want had bij haar 2 touwhalsters gekocht 4 weken geleden al ietsje langer zelfs en heb ze niet ontvangen maar geld is wel al heel lang binnen bij haar dus vind het niet netjes en wil haar ff een mail sturen... kan iemand mij plies helpen want het is toch GELD...
suffie schreef:Hoi meiden, ik heb even een vraagje aan jullie. Kent iemand van jullie Elliinee persoonlijk? Ze kwam hier regelmatig totdat haar verzorgShet Pebbles verkocht werd.
Ik heb namelijk 3 weken geleden spullen voor de Shet van haar overgenomen en meteen betaald, maar helaas heeft ze de spullen nog steeds niet opgestuurd......Ik ben heel geduldig, maar begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden, omdat ik de spullen voor mijn dochtertje heb gekocht om ook met haar Shet aan de slag te kunnen gaan. Reactie mag natuurlijk via PB. Bedankt alvast!!
xMonsterr schreef:Miran_da schreef:hallo meiden
hmm, ik vind dit echt heel apart hoor.
want eline is echt niet zo'n meisje die spullen lekker thuis laat liggen en dingen met het geld gaat doen.
tenminste imo zou ze dat echt nooit doen.
maar wat ik ook apart vind is dat er 1 week geleden ongeveer iemand ook in dit topic kwam om te vragen of we haar email hadden. oid.suffie schreef:Hoi meiden, ik heb even een vraagje aan jullie. Kent iemand van jullie Elliinee persoonlijk? Ze kwam hier regelmatig totdat haar verzorgShet Pebbles verkocht werd.
Ik heb namelijk 3 weken geleden spullen voor de Shet van haar overgenomen en meteen betaald, maar helaas heeft ze de spullen nog steeds niet opgestuurd......Ik ben heel geduldig, maar begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden, omdat ik de spullen voor mijn dochtertje heb gekocht om ook met haar Shet aan de slag te kunnen gaan. Reactie mag natuurlijk via PB. Bedankt alvast!!