Een ritje op de Veluwe, ik ben altijd in! Als ik vrij ben..
Hij is aan de kant van huis weg gerent dan zou hij door een bosje zijn gegaan en 1 weg hebben overgestoken maar het gekke is dat mijn moeder hem vanaf de andere kant aan zag komen.. Dus of hij is gewoon langs huis heen en weer gaan rennen en ze had het later pas door of hij is nog een ommetje gegaan over de weg, niemand weet het.. Alleen hij, maar hij verklapt het niet

Ik ben soms misschien ook wel een beetje hard voor mezelf maar ik wil zó graag dat het weer zo goed gaat als het ging dat daar soms de focus te veel op ligt en ik een beetje teleurgesteld word, waardoor ik weer een schuldgevoel krijg. Maar uiteindelijk ben ik natuurlijk heel blij met hoe hij er boven op is gekomen en zal ik geduld moeten hebben met zijn spieren en conditie, dat heeft tijd nodig.

, gelukkig is het goed afgelopen.
. Binnenkort weer een wedstrijdje
Ik gebruik deze van Harry's Horse
Ik heb fenegriek besteld in de hoop dat dat hem wat helpt. Ik wilde zijn deken om doen, maar hij is elke keer kletsnat. Die sufferd staat steeds buiten in de regen en de wind ipv in de schuilstal.
Ik heb zijn verzorgster gevraagd of ze vandaag zijn deken op wil doen als hij droog is. Hopelijk helpt hem dat ook een beetje. En dan hoop ik dat morgen de fenegriek binnen is!