Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Lieve foto SasWas een erg fijn ritje! Knappe Chico met zijn tuigje om!
Balen dat je toch niet mee kon met het weekendje weg Ingrid
Gefeliciteerd met de winstpunten Manon en Bianca! En fijn dat je ritje alleen buiten goed ging Manon
Patty: fijn dat je zelf een goed gevoel had, balen van de punten.. wie jureerde er?
Kerstbomen![]()
Als het goed is gaan wij er deze week eentje halen.
Knappe Willem met zijn nieuwe dekenWaar haal jij toch telkens die kleine maatjes vandaan? Ik kan vrijwel nooit zoiets vinden als ik het zoek haha.
Vrijdag een heerlijk ritje gereden met Sascha bij haar in het bos, lekker tempo en een fijn temperatuurtje hadden we erbij. Daarvoor samen geschoren maar dat ging niet helemaal goed, hij ziet er niet uit nuGelukkig groeit haar aan, waarschijnlijk ging het door het vele huidvet niet helemaal vlek- en streeploos. En zaterdag voor het eerst weer eens een rondje vaardigheid gereden met Sjors bij een wedstrijd in de buurt, hobbyklasse want anders moet ik gelijk M starten en dat zag ik niet zo zitten. Sjors durfde niet door de start/finish (gebeurd vaker) maar nu was hij zelfs bang voor alle poorten
Het eerste rondje was een beetje rommelig omdat hij zo bang was maar alsnog foutloos en binnen de tijd. Het tweede rondje ging al een stuk vloeiender en daar ook foutloos en binnen de tijd gereden, dus 2x barrage mogen rijden. Daarna gelijk weer naar huis gegaan want ik vond het wel weer mooi geweest voor hem, geen idee of ik iets gewonnen had.
Baal er wel een beetje van dat ik er niet zo van kan genieten als dat ik had gedacht. Zijn ziek zijn heeft mij behoorlijk aangegrepen (mede doordat ik mijzelf heel erg schuldig voel) en ik vind het moeilijk om te zien dat hij niet meer zo fit is als hij daarvoor was. Ik ben heel erg perfectionistisch en klaagde voordat hij ziek was al dat het niet goed ging (dat ging het vlak voor zijn ziek zijn ook niet), maar als ik nu filmpjes en foto's zie van een paar jaar geleden dan baal ik zo vreselijk erg van al dat geklaag. Ik weet dat het tijd nodig heeft, maar ik heb er nu nog erg veel moeite mee en mijn energie word een beetje opgeslokt door al dat nadenken over wat er gebeurd is en wat ik kan doen om hem zo fit en blij als mogelijk te maken. In het totaal heeft hij er 'maar' een halfjaar uitgelegen en hebben we een halfjaar lekker rustig aan gedaan, maar toch.. Ik wil helemaal niet zielig doen maar het voelt wel even fijn om het hier even van me af te schrijven en ik ben natuurlijk hartstikke blij dat hij er nog is
mirriejj schreef:Brr eng bericht Sascha, daar zou ik me ook rot van schrikken!
Die deken van Willem is wel echt enorm mooi zeg! Het is wel heerlijk als een lesje dan ineens wel weer goed gaat!
Even een balletje opgooien, wie heeft er zin om in jan/febr mee te gaan rijden? Ik dacht zelf aan de veluwe en omstreken?