ik zoek er een in de kleinste maat, shet, pony of kleine cob dus omdat ik hem nodig heb voor mijn zadel.. & ik vind het zelf ook heel leuk staan. maar niet alleen voor het leuke, hij heeft het echt nodig.
pff lange dag gehad op stal. heb de trailer achter me auto geknoopt, en ben met me shet naar de duinen geweest!!! hij vond het helemaal leuk! 2x liggen rollen... Oortjes naar voren! hij vond het super.
bij terugkomst, heb ik macho gelongeerd. en voor het eerst de longeersingel erom gedaan... dit vond die ook allemaal best ook heel veel foto's ervan gemaakt
hihi wat leuk!! lijkt mij ook ontzettend gaaf, naar de duinen, zal dat ook echt wel een xtje willen. heb je ook foto's van op de duinen? & die andere foto's, showen showen showen!!
@ xAylie: waar woon je? ja het is een zandvlakte in de buurt...niet de duinen van het strand zeg maar Tuurlijk heb ik foto's gemaakt straks plaats ik ze .. ik moet eerst snel me huis schoonmaken! krijg om 8 uur bezoek.
Neptunus
Geplaatst: 05-05-10 18:23
leukkk wij willen foto's
Yvanka_
Geplaatst: 05-05-10 18:43
Ik sta op 10 min afstand van de (strand) duinen,... Zal als ik mijn eigen laptop weer terug heb eens foto's opsnorren van Benji in de duinen
Zijn vacht is alles behalve gezond verharen... als ik jou was zal ik eens gaan kijken of hij geen luis/mijt of iets anders heeft want dat is geen gezonde verharing..
sunshine
Geplaatst: 05-05-10 21:03
Mag ik mij hier ook melden?
Ik ben namelijk de " verzorgster " van Kelsie ( kelsie is van Neptunus, maar mag het als mijn eigen ponytje zien )
@Barbalala, mijn zoontje gaat meedoen, als je nog mee wil doen moet je snel zijn de inschrijving stopt 6 mei. Morgen dus. Het lijkt mij een erge leuke dag worden!
Allereerst wil ik jullie een filmpje laten zien van afgelopen maandag. Punette rende achter mij aan, en Jolly en Miracle gingen achter elkaar aan. Dit zorgde voor een dolle boel. Let op: vanaf 50 sec gebeurt iets engs.. (is ook te horen aan onze reactie) http://www.youtube.com/watch?v=2ok0vnAcMoU
Iedereen gefeliciteerd met pony's die jarig zijn (geweest). Hier ook een die in mei jarig is, op 23 mei wordt Jolly alweer 3 jaar!
Barbalala: ik heb inderdaad een vrouwelijke hoefsmid. En zou ook voorlopig niet anders willen!
Mijn pony's staan 24/7 buiten, we huren er geen stal bij. Mocht er 1 ineens ziek worden dan is er wel een schuurtje aanwezig.
Helaas gaan wij dit jaar niet naar de NSPS promotiedag, ik had wel graag gewild. Maar ik ben net die dag daarvoor terug van vakantie in de Ardennen, met 5 vriendinnen dus ik denk dat ik dan maar even een dagje rustig aan moet doen
Emuline, ik heb gereageerd in je topic! Leuk, met je pony naar de duinen! Dat zou Jolly echt geweldig vinden, die is gek op zandheuvels, vooral als hij er tegenop mag racen!
Pelryo: beterschap voor Troy! Balen dat hij ineens zo kreupel liep..
Welkom Sunshine!
Jolly verhaarde als naarling ook vreselijk lelijk, hij had in de winter luizen gehad, waardoor hij op zijn kont naast zijn staart 2 enorme kale plekken had, en ook nog 1 grote op zijn hals vooraan. Ik heb hem toen bewust niet geschoren, hij is met poeder behandeld. Na het verharen was ook gelukkig alle jeuk weg, maar heeft zeker een behoorlijk aantal maanden geduurd.
Marjo, inderdaad, we schrokken ons echt rot! Maar was aan de andere kant ook wel weer geniaal dat het juist op de film staat. Je kunt nu wel begrijpen hoe ons land aan de zijkanten zo modderig eruit ziet en in het midden zo groen
fabiee
Geplaatst: 06-05-10 09:33
Goede morgen! Judithjuhh: leuk dat filmpje, zou ik ook van schrikken haha